Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce klas itp.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.11.2010 22:00

Witam, mam pare spraw odnośnie diablo:

-jak zrobic aby była szansa oślepienia 1/4 a nie 1/1 z tego poradnika: http://amxx.pl/moc-klasy-t37662.html
-jak zrobić aby klasa miała zoom w zażdej broni,
-jak zrobić aby klasa dostawała darmowe m4 w każdej rundzie,
-jak zrobic aby klasa wysysała 5 Hp,
-jak zrobić aby klasa posiadała 2 longjumpy.

Ps. jakieś ciekawe itemy jak macie to też dajcie.
Już tyle sie nad tym męcze, pomoże ktoś?
DZIĘKI!!!
Nie szukam takich mocy, które po wpisaniu /drop znikają.

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.12.2010 16:11

Witam, mam pare spraw odnośnie diablo:

-jak zrobic aby była szansa oślepienia 1/4 a nie 1/1 z tego poradnika: http://amxx.pl/moc-klasy-t37662.html
-jak zrobić aby klasa miała zoom w zażdej broni,
-jak zrobić aby klasa dostawała darmowe m4 w każdej rundzie,
-jak zrobic aby klasa wysysała 5 Hp,
-jak zrobić aby klasa posiadała 2 longjumpy.


Ps. jakieś ciekawe itemy jak macie to też dajcie.
Już tyle sie nad tym męcze, pomoże ktoś?
DZIĘKI!!!
Nie szukam takich mocy, które po wpisaniu /drop znikają.

1.ustawisz c_blind na 4 będzie 1/4 ustawisz na 1 bd. 1/1...
2.
Znajdź:
public RoundStart
Dodaj pod np. tym:
give_knife(i)
To:
if(player_class[i] == TwojaKlasa)
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
fm_give_item(id, "ammo_556nato")
}
3.
Znajdź:
new player_ring[33]		//ring stats bust +5
Dodaj pod:
new c_vampire[33]
/\przykładowo
W select_class_menu pod:
g_haskit[id] = 0
Dajesz
c_blind[id] = 0
I pod np. klasą:
player_class[id] = TwojaKlasa
c_blind[id] = 5
/\Wysysa wtedy 5HP.
Znajdź:
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zmień cały public na:
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
	}
	if (c_vampire[attacker_id] > 0)
	{
		change_health(attacker_id,c_vampire[attacker_id],0,"")
	}
}
4.
Znajdź:
if(player_class[id]==Paladyn && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
Dodaj pod:
else if(player_class[id]==TwojaKlasa && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
Znajdź:
public client_putinserver(id)
A w tym to:
count_jumps(id)
I pod tym dodaj to:
count_jumps2(id)
Następnie to:
public count_jumps
i pod tym całym public'em daj ten:
public count_jumps2(id)
{
	if( is_user_connected(id))
	{
		if( player_class[id]== TwojaKlasa ) JumpsMax[id]=2
		else JumpsMax[id]=0

		if(on_knife[id] && JumpsMax[id]>0) fm_set_user_longjump(id,true,true)
	}
}
Powinno śmigać :)

PS. Co do czwartego nie dodawałem zmiany w hudzie bo o to nie prosiłeś :)

Użytkownik KariiO edytował ten post 02.12.2010 16:12

  • +
  • -
  • 1

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.12.2010 16:48

A po co dodawać tak jakby drugi "count_jumps(id)", tylko że z 2? Nie lepiej
public count_jumps(id) {
if(player_class[id] == Paladyn)
JumpsMax[id] = 6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
JumpsMax[id] = 6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else JumpsMax[id] = 0
}

??
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.12.2010 17:10

Też tak można tylko że on chciał 2 LJ i nic nie wspominał o inteligencji ale spox :)
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 02.12.2010 17:15

Też tak można tylko że on chciał 2 LJ i nic nie wspominał o inteligencji ale spox :)

No ja podałem tylko przykład, jak to ma być, jedną cyferkę to chyba każdy potrafi zmienić, a zwiększenie skoków razem z inteligencją, to jest w standardzie, więc podałem z tym.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 03.12.2010 18:57

public count_jumps(id)
{
if( player_class[id]== Paladyn )
JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else if(player_class[id] == Upadly)
JumpsMax[id]=2+floatround(player_intelligence[id]/10.0)
else JumpsMax[id]=0
}
Takie cos zrobilem i nie dziala.

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.12.2010 22:40

Po Upadly nie ma spacji...
  • +
  • -
  • 0

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.12.2010 22:56

Po Upadly nie ma spacji...


Przepraszam bardzo, jakie ma znaczenie spacja w tej funkcji?
To może nawet tak wyglądać:

public count_jumps(id) {
if(player_class[id]==Paladyn)
JumpsMax[id]=6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else if(player_class[id]==Upadly )
JumpsMax[id]=6+floatround(player_intelligence[id]/20.0, floatround_floor)
else JumpsMax[id]=0
}


Nie ma znaczenia, czy spacja jest, czy nie, bo i tak rozróżni to jako "Upadły".

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 03.12.2010 22:57





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych