Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc do klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ccc

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 29.11.2010 17:22

Mam prosbe, moglby ktos dac mi tutaj mini tutka jak dac jakies klasie szanse na oslepienie?

czytalem juz poradnik jak dodac moc do klasy ale nie bardzo go kapuje :( gdyby ktos mi tutaj dal przyklad to z reszta bym sobie poradzil :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 29.11.2010 17:29

Temat byl wystarczy ze poszukasz new player_b_blind[33] = 0
dodasz pod
new c_blind[33] = 0

i w select_class_menu pod
g_haskit[id] = 0
c_blind[id] = 0
i pod klasa
player_class[id] = Druid
c_blind[id] = 1
i szukasz:
add_theif_bonus(id,attacker_id)
dodajesz pod
add_bonus_blindd(id,attacker_id,weapon,damage)
szukasz :
public add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (player_b_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,player_b_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}
dodajesz pod
public add_bonus_blindd(id,attacker_id,weapon,damage)
{
if (c_blind[attacker_id] > 0 && weapon != 4)
{
if (random_num(1,c_blind[attacker_id]) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230)
}
}

#3 ccc

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 29.11.2010 17:41

i tak jest tez z innymi mocami?
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.11.2010 18:17

Podobnie, po prostu trzeba tylko trochę pomyśleć...
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych