Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Śmierć podczas rundy a /klasa & rannum w itemachczyli zmiana klasy bez deda i player_item_id[id]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.11.2010 19:25

Mam 2 małe pytanka

1. Jak wbiłem z nudów na CoD Mod to pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy to bezbolesna zmiana klasy podczas rundy. Czy i w Diablo można by tak zrobić, że zamiast śmierci, w Czacie pokazywało by się, że zmiana nastąpi w next roundzie i nie dedało by?

2. Czemu w itemach jest zwykle
player_item_id[id] = rannum

a na przykład chameleon ma
player_item_id[id] = 66

i jak widziałem kilka sma, to inni nowe itemki też oznaczają numerami, a nie rannum ???:(

Co to zmienia / co to znaczy / jak robić aby było dobrze.

#2 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 28.11.2010 19:58

1 da się
2 to nie ma różnicy czy dasz rannum czy numer itemu bo i tak wychodzi na to samo ^^
  • +
  • -
  • 0

#3 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.11.2010 20:44

1 da się

Wiem, głupi nie jestem, ale J A K?

2 to nie ma różnicy czy dasz rannum czy numer itemu bo i tak wychodzi na to samo

To czemu wszędzie wszyscy podkreślają żeby dawać KONIECZNIE rannum a nie numer ^_-

#4 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 28.11.2010 22:24

To czemu wszędzie wszyscy podkreślają żeby dawać KONIECZNIE rannum a nie numer ^_-


skoro wiesz lepiej to po co się pytasz ?

rannum = nr. case
nr. case = id itemu
więc rannum = id itemu

jeszcze jakieś pytania ?

aha w sumie jeszcze jedno jest ^^
jutro jak wrócę ze shoola to moze cos zrobie
  • +
  • -
  • 0

#5 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 29.11.2010 17:32

rannum mozesz dac gdy itemek nie ma miec innej funkcji
a gdy masz to dajesz np 66
i w round start gdy gracz ma item nr 66 to zalacza podana funkcje itd ;d

Dodano 29 listopad 2010 - 17:32:
rannum mozesz dac gdy itemek nie ma miec innej funkcji
a gdy masz to dajesz np 66
i w round start gdy gracz ma item nr 66 to zalacza podana funkcje itd ;d

#6 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.11.2010 18:12

nie wprowadzaj ludzi w błąd Oo
przecież równie dobrze chameleon mógłby mieć id rannum bo rannum w jego przypadku jest równe 66 czyli nie ma żadnej różnicy Oo
dajesz zamiast rannum liczbe tylko w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ? Oo
  • +
  • -
  • 1

#7 FreZZy

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 29.11.2010 20:25

dobra, dobra a nr. 1 ?

#8 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.11.2010 21:59

ta sory miałem to dzisiaj zrobić ale mi sie tak ostro nie chciało ^^
jutro już prawie na pewno się za to zabiore

Dodano 01 grudzień 2010 - 17:55:
mam jeszcze jednego buga i jak go usne to tu wrzuce :P
nie wiem czy dzisiaj ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 OcEt

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.12.2010 20:42

Co do 1 to masz


http://amxx.pl/tutor...nie-t37785.html

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.12.2010 16:43

w tedy kiedy chcesz zeby id itemku było inne od rannum no ale po co ?


a wyzej pisales ze id itemu = rannum wiec nie moze byc rozne

poprostu tak zrobil miczu bo pewnie dodajac itemy zaczal numerowac moze tak mu bylo wygodniej ale to nic nie zmienia rownie dobrze moze byc przed switchem a po losowaniu id_itemu=rannum i bedzie git a to ze niektorzy wymyslaja swoje teorie dt tego swiadczy tylko o tym ze nie wiedza co pisza
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych