Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Zwierzątko


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.03.2008 22:02

GHW_Pet_Followers

Plugin świetnie nadaje się na serwery 4FuN, po wpisaniu odpowiedniej komendy mam koło swojej postaci zwierzątko ;P

Instalacja:

Plik GHW_Pet_Followers.amxx wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik GHW_Pet_Followers.sma wrzuść do addons/amxmodx/scripting
Plik GHW_Pet_Followers.txt addons/amxmodx/data/lang

Dopisz do pugins.ini
GHW_Pet_Followers.amxx
Komendy

say /pet - pojawia się zwierzątko
say /nopet - znika zwierzątko

Screens

Dołączona grafika

Załączone pliki



#2 Peter

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:MMZ
Offline

Napisano 05.03.2008 22:16

Macie po pl


say /zwierz - pojawia się zwierzątko
say /usun_zwierza - znika zwierzątko

Nie pytać o modele ponieważ są one z valve :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 06.03.2008 12:56

usun_zwierz troche dlugie :P troche mi nie dziala /pet :((( zauwazylem ze nie dziala mi nic co wisi w powietrzu tak samo bronie
GHW_Floating_Weapons.amxx
niewiem czemu tak mam ;/


Pluings fajny ;d
  • +
  • -
  • 0

#4 Pro Noob

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 19.06.2009 18:28

a gdzie modele tych zwierzów?? ;/
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.06.2009 18:34

a gdzie modele tych zwierzów?? ;/

ślepy ?

Nie pytać o modele ponieważ są one z valve :P


  • +
  • -
  • 0

#6 Pro Noob

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:148
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 19.06.2009 18:35

a no sry :/ nie chodze do szkoły i dlatego też nie czytam do końca ;P

//a wiesz że za to są warny ? :zly:
//Pavulon


//Taa wiem... już mi 2 dałeś :P, a co ja złego zrobiłem??
//Pro Noob
  • +
  • -
  • 0

#7 dmx88

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 20.06.2009 16:13

a czy to zwierzątko może atakować czy tylko jest z Tobą towarzysko?
  • +
  • -
  • 0

#8 eXx

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Zewsząd ;)
Offline

Napisano 20.06.2009 16:41

To tylko plugin na 4FuN, nic ono nie robi.
  • +
  • -
  • 0

#9 Rubasze

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:294
  • Lokalizacja:config / plugins.ini
Offline

Napisano 30.06.2009 20:47

Peter, dałem tam Twoje pliki ale nie działa say /zwierz tylko nadal say /pet :foch: :/
Co zrobic macie jakiś pomysł ?
Pozdrawiam

#10 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.06.2009 21:08

Zobacz
#define VERSION	"2.0"



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <chr_engine>



#define PET_NUM	7



static const pet_name[PET_NUM][32] =

{

	"Headcrab",

	"Rat",

	"Bat",

	"Frog",

	"Floater",

	"Cockroach",

	"Hyper Bat"

}



static const pet_models[PET_NUM][32] =

{

	"models/headcrab.mdl",

	"models/bigrat.mdl",

	"models/boid.mdl",

	"models/chumtoad.mdl",

	"models/floater.mdl",

	"models/roach.mdl",

	"models/stukabat.mdl"

}



static const pet_idle[PET_NUM] =

{

	0,

	1,

	0,

	0,

	0,

	1,

	13

}



static const Float:pet_idle_speed[PET_NUM] =

{

	1.0,

	1.0,

	1.0,

	1.0,

	1.0,

	1.0,

	0.5

}



static const pet_run[PET_NUM] =

{

	4,

	4,

	0,

	5,

	0,

	0,

	13

}



static const Float:pet_run_speed[PET_NUM] =

{

	2.0,

	3.0,

	3.0,

	0.75,

	1.0,

	1.0,

	13.0

}



static const pet_die[PET_NUM] =

{

	7,

	7,

	0,

	12,

	0,

	0,

	5

}



static const Float:pet_die_length[PET_NUM] =

{

	2.4,

	2.4,

	0.1,

	3.0,

	0.1,

	0.1,

	3.0

}



static const Float:pet_minus_z_standing[PET_NUM] =

{

	36.0,

	36.0,

	5.0,

	36.0,

	5.0,

	36.0,

	10.0

}



static const Float:pet_minus_z_crouching[PET_NUM] =

{

	16.0,

	16.0,

	6.0,

	16.0,

	6.0,

	16.0,

	11.0

}



new pet[33]

new pettype[33]

new maxplayers



public plugin_init()

{

	register_plugin("GHW Pet Followers",VERSION,"GHW_Chronic")

	register_clcmd("say","say_hook")

	register_clcmd("say_team","say_hook")

	register_event("DeathMsg","DeathMsg","a")

	register_forward(FM_Think,"FM_Think_hook")



	maxplayers = get_maxplayers()



	register_dictionary("GHW_Pet_Followers.txt")

}



public plugin_precache()

{

	for(new i=0;i<PET_NUM;i++) precache_model(pet_models[i])

}



public DeathMsg(id) handle_DeathMsg(read_data(2))



public handle_DeathMsg(id)

{

	if(pet[id] && pev_valid(pet[id]))

	{

		set_pev(pet[id],pev_sequence,pet_die[pettype[id]])

		set_pev(pet[id],pev_gaitsequence,pet_die[pettype[id]])

		set_pev(pet[id],pev_framerate,1.0)

		set_pev(pet[id],pev_nextthink,pet_die_length[pettype[id]] + 1.0)

		set_task(pet_die_length[pettype[id]],"remove_pet",pet[id])

	}

	pet[id]=0

}



public remove_pet(ent) if(pev_valid(ent)) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent)



public say_hook(id)

{

	new arg[32]

	read_argv(1,arg,31)

	if(equali(arg,"/zwierz Headcrab")) pet_cmd_handle(id,0)

	else if(equali(arg,"/zwierz Rat")) pet_cmd_handle(id,1)

	else if(equali(arg,"/zwierz Bat")) pet_cmd_handle(id,2)

	else if(equali(arg,"/zwierz Frog")) pet_cmd_handle(id,3)

	else if(equali(arg,"/zwierz Floater")) pet_cmd_handle(id,4)

	else if(equali(arg,"/zwierz Cockroach")) pet_cmd_handle(id,5)

	else if(equali(arg,"/zwierz Hyper") || equali(arg,"/zwierz Hyper Bat")) pet_cmd_handle(id,6)

	else if(containi(arg,"/zwierz")==0) pet_cmd_handle(id,random_num(0,PET_NUM-1))

	else if(containi(arg,"/usun")==0)

	{

		handle_DeathMsg(id)

		if(pet[id]) client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_REMOVEPET")

		else client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_NOREMOVEPET")

	}

}



public pet_cmd_handle(id,num)

{

	if(pet[id])

	{

		client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_NOGIVEPET_HAVE")

	}

	else if(!is_user_alive(id))

	{

		client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_NOGIVEPET_DEAD")

	}

	else

	{

		pet[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))

		set_pev(pet[id],pev_classname,"GHW_Pet")

		pettype[id] = num

		engfunc(EngFunc_SetModel,pet[id],pet_models[pettype[id]])

		new Float:origin[3]

		pev(id,pev_origin,origin)

		if(is_user_crouching(id)) origin[2] -= pet_minus_z_crouching[pettype[id]]

		else origin[2] -= pet_minus_z_standing[pettype[id]]

		set_pev(pet[id],pev_origin,origin)

		set_pev(pet[id],pev_solid,SOLID_NOT)

		set_pev(pet[id],pev_movetype,MOVETYPE_FLY)

		set_pev(pet[id],pev_owner,33)

		set_pev(pet[id],pev_nextthink,1.0)

		set_pev(pet[id],pev_sequence,0)

		set_pev(pet[id],pev_gaitsequence,0)

		set_pev(pet[id],pev_framerate,1.0)

		client_print(id,print_chat,"[AMXX] %L",id,"MSG_GIVEPET",pet_name[pettype[id]])

	}

}



public FM_Think_hook(ent)

{

	for(new i=0;i<=maxplayers;i++)

	{

		if(ent==pet[i])

		{

			static Float:origin[3]

			static Float:origin2[3]

			static Float:velocity[3]

			pev(ent,pev_origin,origin2)

			get_offset_origin_body(i,Float:{50.0,0.0,0.0},origin)

			if(is_user_crouching(i)) origin[2] -= pet_minus_z_crouching[pettype[i]]

			else origin[2] -= pet_minus_z_standing[pettype[i]]



			if(get_distance_f(origin,origin2)>300.0)

			{

				set_pev(ent,pev_origin,origin)

			}

			else if(get_distance_f(origin,origin2)>80.0)

			{

				get_speed_vector(origin2,origin,250.0,velocity)

				set_pev(ent,pev_velocity,velocity)

				if(pev(ent,pev_sequence)!=pet_run[pettype[i]] || pev(ent,pev_framerate)!=pet_run_speed[pettype[i]])

				{

					set_pev(ent,pev_sequence,pet_run[pettype[i]])

					set_pev(ent,pev_gaitsequence,pet_run[pettype[i]])

					set_pev(ent,pev_framerate,pet_run_speed[pettype[i]])

				}

			}

			else if(get_distance_f(origin,origin2)<75.0)

			{

				if(pev(ent,pev_sequence)!=pet_idle[pettype[i]] || pev(ent,pev_framerate)!=pet_idle_speed[pettype[i]])

				{

					set_pev(ent,pev_sequence,pet_idle[pettype[i]])

					set_pev(ent,pev_gaitsequence,pet_idle[pettype[i]])

					set_pev(ent,pev_framerate,pet_idle_speed[pettype[i]])

				}

				set_pev(ent,pev_velocity,Float:{0.0,0.0,0.0})

			}

			pev(i,pev_origin,origin)

			origin[2] = origin2[2]

			entity_set_aim(ent,origin)



			set_pev(ent,pev_nextthink,1.0)

			break;

		}

	}

}



#11 Rubasze

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:294
  • Lokalizacja:config / plugins.ini
Offline

Napisano 03.07.2009 10:44

kur3k, nie chce sie skompilowac :zly: :D
Pozdrawiam

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.07.2009 12:04

Aby skompilować potrzebny ci jest ten plik:

http://forums.allied... ... 1213168930

Wklej go do scripting/include i skompiluj ;)
  • +
  • -
  • 0

#13 Rubasze

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:294
  • Lokalizacja:config / plugins.ini
Offline

Napisano 03.07.2009 12:11

wrzuciłem go tam gdzie powiedziales i znów sprobowalem skompilować i tak samo ;>


Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpXp6ohy.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "chr_engine"

Compilation aborted.
1 Error.


665585 successful compiles to date.
446137 failed compiles to date.
Old compiler: 101980 compiles before decommission.
This tool by: David "BAILOPAN" Anderson.

#14 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.07.2009 15:02

Ty masz to u siebie na kompie skompilować - LOKALNIE :lol: :lol: :lol:
  • +
  • -
  • 0

#15 Rubasze

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:294
  • Lokalizacja:config / plugins.ini
Offline

Napisano 03.07.2009 21:23

Dobra udało sie skompilowac lokalnie ;> ;> ale nadal mam /pet nie działa /zwierz :/
Pozdrawiam

#16 Rubasze

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:294
  • Lokalizacja:config / plugins.ini
Offline

Napisano 20.01.2010 18:37

może ktoś to spompiluje ?

#17 aaaaaa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.05.2013 10:14

Czy moglby ktos  zrobic menu wyboru tych zwierzakow ? po wpisaniu /pet czy tam /zwierz wyskakiwala lista ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png

b_350_20_A40A0B_000000_F4D7D7_BD0F0F.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych