Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ŚWIĘTA!Mody na serwer


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KL279

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.11.2010 20:48

Witajcie!

Nie długo swięta potrzebuje kilka modów świątecznych na serwer np. Admin mikołaj, gracze elfy, Choinki, Lodowy nóż itp.

na razie znalazłem tylko tyle:

Świąteczne hostage
Pada śnieg

Za mapy też będe wdzięczny.

P.s.

Czy jest możliwość utwożenia odzielnego pliku w którym wpisał bym mody swiąteczne a do plugins.ini dodał bym tylko nazwę tego pliku?

Pozdrawiam
KL279
  • +
  • -
  • 0

#2 Pucus

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.11.2010 16:39

Model mikołaja dla adminów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Christmas c4 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Śnieżne kule - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new VERSION[] = "1.1"

new const model_nade_world[] = { "models/snowballs/w_snowball.mdl" }
new const model_nade_view[] = { "models/snowballs/v_snowball.mdl" }
new const model_trail[] = { "sprites/laserbeam.spr" }

//Cvars
new on
new rendering
new trail

//For snowball trail
new g_trail

public plugin_init()
{
	register_plugin("Snowballs!", VERSION, "FakeNick")
	on = register_cvar("snowballs_on","1")
	if(get_pcvar_num(on))
	{
		rendering = register_cvar("snowballs_rendering","1")
		trail = register_cvar("snowballs_trail","1")
		
		register_forward(FM_SetModel,"forward_model")
		
		register_event("CurWeapon","func_modelchange_hook","be","1=1","2=4","2=9","2=25")
	}
	
}
public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_world)
	
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_view)
		
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_nade_view)
	
	g_trail = engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_trail)
}
public func_modelchange_hook(id)
{
	set_pev(id, pev_viewmodel2,model_nade_view)
}
public forward_model(entity,const model[])
{
	if(!pev_valid(entity))
	{
		return FMRES_IGNORED
	}
	new rend = get_pcvar_num(rendering)
	new tr = get_pcvar_num(trail)
	
	if ( model[ 0 ] == 'm' && model[ 7 ] == 'w' && model[ 8 ] == '_' )
	{
		switch ( model[ 9 ] )
		{
			case 'f' :
			{
				engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
				if(tr)
				{
					fm_set_trail(entity,255,255,255,255)
				}
				if(rend)
				{
					fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 255 )
				}
		
			}
			case 'h' :
			{
				engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
				if(tr)
				{
					fm_set_trail(entity,255,0,0,255)
				}
				if(rend)
				{
					fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 255 )
				}
			}
			case 's' :
			{
				engfunc ( EngFunc_SetModel, entity, model_nade_world )
				if(tr)
				{
					fm_set_trail(entity,0,255,0,255)
				}
				if(rend)
				{
					fm_set_rendering ( entity, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 255 )
				}
                
			}
		}
		return FMRES_SUPERCEDE
	}
    
	return FMRES_IGNORED
}
stock fm_set_trail(id,r,g,b,bright)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMFOLLOW)              
	write_short(id)         
	write_short(g_trail)        
	write_byte(25)              
	write_byte(5)               
	write_byte(r)             
	write_byte(g)               
	write_byte(b)                
	write_byte(bright)                
	message_end()
}
// teame06's function
stock fm_set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16)
{
	set_pev(index, pev_renderfx, fx)
	new Float:RenderColor[3]
	RenderColor[0] = float(r)
	RenderColor[1] = float(g)
	RenderColor[2] = float(b)
	set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor)
	set_pev(index, pev_rendermode, render)
	set_pev(index, pev_renderamt, float(amount))
}


* snowballs_on - włącza/wyłącza plugin (domyślnie 1)
* snowballs_trail - włącza/wyłącza wstęgę za kulą (domyślnie 1)
* snowballs_rendering - włącza/wyłącza glow (domyślnie 1)

#3 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2010 10:49

snow_play
ka_snowflakes
deathrun_sexigt2-xmas
go_christmas
merry_christmas
ka_redeye_christmas
de_christmas
cs_assault_christmas
cs_christmas_legend
cs_firstnoe
de_xdust2
cs_assault_santa
de_christmas_rush
de_tesco
aim_xmas_2008
de_dusticed
fy_snowride
xmas_apehouse
de_baynog
de_xmasmansion -
de_spoc
awp_xmasx
de_dust2_christmas
de_winterdust
cs_winter_assault
de_fatalzone_winter
de_dust2_2x2_sks_
de_dust2_christmas


te mapy pewnie znajdziesz w google lub na fpsbanana.com

Użytkownik baku edytował ten post 27.11.2010 10:53

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych