Witam. Jak zrobić item który będzie dodawał + 50 Siły i drugi identyczny, ale z inną zmienną (nie player_ring)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Statystyka +50.
Temat rozp.
GoldeN
, 23.11.2010 20:32
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 23.11.2010 20:32
#2
Napisano 23.11.2010 21:31
Mała podpowiedź... wzoruj się na tym
i na tym
czyli to drugi zamieniasz na coś takiego
i dodajesz tak jakby nową moc (na podstawie extrastats) z tą wartością dla siły, itp. a ring także do itemu dodajesz, bo on określa tylko do której mocy ma dodać punkty.
public BoostStats(id, amount) {
player_strength[id]+=amount
player_dextery[id]+=amount
player_agility[id]+=amount
player_intelligence[id]+=amount
}
i na tym
public BoostRing(id) {
switch(player_ring[id]) {
case 1: player_intelligence[id] += 5
case 2: player_strength[id] += 5
case 3: player_agility[id] += 5
}
}
czyli to drugi zamieniasz na coś takiego
public BoostRing(id, wartosc) {
switch(player_ring[id]) {
case 1: player_intelligence[id] += wartosc
case 2: player_strength[id] += wartosc
case 3: player_agility[id] += wartosc
case 4: player_dextery[id] += wartosc
}
}
i dodajesz tak jakby nową moc (na podstawie extrastats) z tą wartością dla siły, itp. a ring także do itemu dodajesz, bo on określa tylko do której mocy ma dodać punkty.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych