case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); }
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 22.11.2010 20:42
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.11.2010 20:39
case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); }
Użytkownik krysteksulek edytował ten post 22.11.2010 20:42
Napisano 22.11.2010 22:06
case xx: // gdzie xx to numer przedmiotu
{
if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
if(klasa_gracza[id] == Klasa && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == item) client_cmd(id, "say /drop")
Użytkownik pAC edytował ten post 22.11.2010 22:06
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych