Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zakaz podnoszenia,zmieniania,kupowania broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.11.2010 11:29

Jak zrobić,aby dana klasa nie mogła kupować broni,z wyjątkiem defusera i pancerzu z kevlarem,noktowizora,także żeby nie mogła podnosić żadnych broni z ziemi,aby nie dostawała broni jak wejdzie do gry,bo jak się wejdzie to się dostaje glocka+ nóż,a chce żeby był sam nóż?
I jeszcze jedno:

Jak zrobić gdy np. na ninjy pomimo tego że ma ustawiony nóż,to żeby nie mógł zmieniać na bron pierwszorzędną,bądź drugorzędną? przykład: chcesz zmienić nóż na glocka albo na scouta,a jest to niemożliwe

Dodano 21 listopad 2010 - 13:36:
odświeżam:)

#2 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.11.2010 13:45

w curweapon(id)

if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}

co do broni traconych przy respawnie to da się zrobić ale jeżeli ktoś dostanie c4 to mu je zabierze ^^

Użytkownik Niscree edytował ten post 21.11.2010 13:45

  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.11.2010 13:48

A da się jakoś żeby mógł to wszystko tylko jeszcze pistolety , jakaś jedna komenda ;P ? Bo tak to chyba wszystkie pistolsy było by trzeba wpisywać ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.11.2010 13:48

Chyba jak coś
if(weapon != CSW_C4 && !on_knife[id] && player_class[id] == Twoja_Klasa) {
client_cmd(id, "weapon_knife");
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
on_knife[id] = 1;
}

Ale to też nie o to chodzi, bo z tego co wyczytałem to autor tematu chce, aby dana klasa nie mogło podnosić broni, a przy tym kodzie normalnie da się ją podnieść, tylko już nie da się z niej strzelać.

Dodano 21 listopad 2010 - 13:54:

A da się jakoś żeby mógł to wszystko tylko jeszcze pistolety , jakaś jedna komenda ;P ? Bo tak to chyba wszystkie pistolsy było by trzeba wpisywać ;/

Nie rozumiem... chcesz żeby dało się mieć pistolety? Czy te "długie" bronie?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.11.2010 14:20

Pistolsy :P
  • +
  • -
  • 0

#6 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.11.2010 16:14

trzeba wszystkie wypisać przecież nie ma ich dużo ^^

if ((weapon != CSW_C4 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}

Użytkownik Niscree edytował ten post 21.11.2010 16:15

  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.11.2010 16:49

trzeba wszystkie wypisać przecież nie ma ich dużo ^^

if ((weapon != CSW_C4 || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}

To raczej nie zadziała, bo wykona wyciągnięcie kosy, gdy gracz ma jakiś pistolet.
Można by dodawać do tej jednej zmiennej (czy jak to się zwie) wszystkie po kolei bronie, ale chyba lepiej będzie już nie mieszanie tego tutaj, najlepiej dodać pod spodem, np.
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) { // tutaj można też dodać jakiś item
switch(weapon) {
case CSW_SCOUT, CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG, CSW_UMP45, CSW_SG550, CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_AWP, CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP, CSW_G3SG1, CSW_SG552, CSW_AK47, CSW_P90: {
client_cmd(id, "weapon_knife");
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
on_knife[id] = 1;
}
}
}

Użytkownik sebul edytował ten post 21.11.2010 16:51

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.11.2010 23:14

nie no faktycznie źle dałem xD
if ((weapon != CSW_C4 || weapon != CSW_GLOCK18 || weapon != CSW_USP || weapon != CSW_P228 || weapon != CSW_DEAGLE || weapon != CSW_ELITE || weapon != CSW_FIVESEVEN) && (player_class[id] == twoja klasa lub jakaś funkcja od itemu))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}

Dodano 21 listopad 2010 - 23:18:
no i jeśli dajesz weapon_knife to by się przydało dopisać
on_knife[id] = 1
tak jak to dał sebul ;P
  • +
  • -
  • 1

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 29.11.2010 14:50

if(weapon != CSW_C4 || weapon!= CSW_KNIFE && (player_class[id] == Twoja_Klasa)) {
client_cmd(id, "slot2");
engclient_cmd(id,"slot2")
}


?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 29.11.2010 14:51





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych