Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#21
Napisano 20.04.2011 09:11
#22
Napisano 07.05.2011 16:01
#23
Napisano 11.06.2011 19:32
#24
Napisano 12.06.2011 13:04
public cod_class_enabled(id)
Dodajesz
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Klasa stworzona przez Alcatraz .")
return COD_STOP;
Admin lvl wybierasz sobie jaki chcesz sam.
Ja tak robię i jest ok

Użytkownik Alcatraz . edytował ten post 12.06.2011 13:32
#25
Napisano 26.07.2011 20:53
#26
Napisano 30.07.2011 22:03
Nazwa :wsparcie ogniowe
Bron : Mp5, deagl, knife
Opis : + 50obr. z MP5, ma 5 rakiet, nie widzialny kiedy używa noża
Kondycja: 20
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 50
HP : 120
Premium : nie
prosił bym o wstawienie pluginu na jakiś up i ja sobie go pobiore
#28
Napisano 03.09.2011 19:52
Peyote napisał:
"W plugin_init rejestrujemy Henia, żeby pojawił się w menu wybierania klas:"
plugin_init ? Gdzie to się znajduję ?
#29
Napisano 03.09.2011 19:55
new const nazwa[] = "Henio";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
I pod tym co napisałem wyżej masz plugin_init
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
Użytkownik kolar edytował ten post 03.09.2011 19:56
#30
Napisano 03.09.2011 20:04
#32
Napisano 03.09.2011 20:51
http://amxx.pl/kompilator/
lecz niektóre pluginy musisz skompilować lokalnie, jak już kolega wyżej podał link
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#33
Napisano 17.09.2011 17:25
#35
Napisano 18.09.2011 15:46

Mam wersje cod moda qtm_codmod taka>> 0.7.9 Beta i co wpisac tam pod plugin init?
#36
Napisano 18.09.2011 15:52
#37
Napisano 18.09.2011 18:50
a i mowie od razu skompilowalem dodalem do plugins.ini nazwe mojej klasy z dopiskiem.amxx
#38
Napisano 18.09.2011 18:51
#39
Napisano 18.09.2011 18:58


#40
Napisano 05.02.2012 23:09

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych