Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Za chwile bedze eksplozja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaRith

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
Offline

Napisano 01.11.2008 09:34

Szukam tego plugina
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.11.2008 09:40

Szukam tego plugina

Czyli odlicza czas, np. Za chwile będzie eksplozja: 12s O:)

#3 MaRith

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
Offline

Napisano 01.11.2008 09:53

taK z tą piosenką
  • +
  • -
  • 0

#4 forty

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 01.11.2008 10:15

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=305
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.11.2008 10:15

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/mito/bomba.mp3"
#define czas 12
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
   
    pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
   
    register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
    register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
    register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
   
    g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
    g_c4timer = -1;
    remove_task(652450);
    b_planted = false;
}

public endRound()
{
    g_c4timer = -1;
    remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
    b_planted = true;
    g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
    dispTime()
    set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
    if(b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
   
}

public bomb_explode()
{
    if(b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
   
}

public dispTime()
{
    if(!b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        return;
    }
   
   
    if(g_c4timer >= 0)
    {
        if(g_c4timer > 13) {
            set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        }
        else if(g_c4timer > 7) {
            set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
            if(g_c4timer == czas) {
                client_cmd(0, "mp3 play %d", muzyczka)
            }
        }
        else {
            set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        }
       
        ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);
       
        --g_c4timer;
    }
   
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/mito/bomba.mp3")
   
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Dzwięk bomba.mp3 wgraj do misc/mito/.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych