public CurWeapon(id) mam:
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_KNIFE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 0.9));
if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_USP) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_HEGRENADE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0));
return PLUGIN_CONTINUE;
}No i jest problem, ponieważ gdy dana klasa wybierze nóż to zamiast grawitacji, po prostu jest na danym poziomie ( lata ), zmieniając broń nie spadamy oraz nic się nie dzieje.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









