public CurWeapon(id) mam:
{ if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_KNIFE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 0.9)); if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0)); if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_USP) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0)); if(klasa_gracza[id] == KGB && weapon == CSW_HEGRENADE) set_user_gravity(id, set_user_gravity(id, 1.0)); return PLUGIN_CONTINUE; }
No i jest problem, ponieważ gdy dana klasa wybierze nóż to zamiast grawitacji, po prostu jest na danym poziomie ( lata ), zmieniając broń nie spadamy oraz nic się nie dzieje.