Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Automatyczne wywalanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.11.2010 19:23

Witam potrzebuje aby ktoś mi napisał/wytłumaczył jak zrobić plugin który
dla tt wyrzuca bron i moją tylko nóż tyle ze nie mogą podnosić zadnych broni ale mogą dostać (amx-super,amx_weapon")
a ct też nie moze podnosić i nie może też kupić moze jedynie dostać np. za pomocą amx-super (amx_weapon).

Pozdrawiam

Użytkownik Muzzi edytował ten post 07.11.2010 19:23

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.11.2010 14:51




#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>

#include <fun>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Home"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned")

	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")

	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")

	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")

}



public spawned(id){

	if(!is_user_alive(id)){

		return HAM_IGNORED;

	}

	strip_user_weapons(id);

	if(get_user_team(id) == 1){

		give_item(id,"weapon_knife")

	}

	return HAM_IGNORED;

}



public fw_TouchWeapon(weapon,id)

{

	//To nie gracz dotknal broni

	if (!is_user_connected(id)){

		return HAM_IGNORED;

	}

	return HAM_SUPERCEDE ;

}


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych