Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przechwycenie obrażen - headshot


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.11.2010 14:54

Witam, jak mogę przechwycić w trakcie obrażeń czy był headshot? Z tego c szukałem tylko deathmsg - ale to jest wywoływane przy zabiciu, więc nie mogę po prostu zredukować tych "hsowych" obrażeń. Jak mogę to zrobić? Po prostu żeby dany gracz gdy dostaje HS - nie tracił HP?

2. Czy istnieje możliwość przechwycenia przeładowania i zmienienia czasu jego trwania? Jak?
Myślałem coś - w prethinku dać sprawdzanie czy in_reload , jeśli tak to dać magazynek wg broni - ale dokładnie, jak to zrobić i czy to będzie działać?

Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 15:02

  • +
  • -
  • 0

#2 Jablonka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:139
  • Imię:Niewazne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.11.2010 15:15

Przylaczam sie do prosby
Jak plugin ma wychwycic HeadShota?

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.11.2010 15:37

Nie jestem pewien ale spróboj tego

Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
i potem dajesz if trafił hs to dajesz mu goda
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.11.2010 19:02

Hmm i mogę to wywołać np. w ham_takedamage ?
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.11.2010 19:20

raczej get_user_attacker()
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 05.11.2010 19:31

:mellow:
Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
or
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

#7 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.11.2010 19:56

Hm, a jaki jest nr hsa? Ew. jak to wykorzystać na przykładzie redukcji dmg w jakąś część ciała?

Edit, znalazłem, coś takiego powinno być? proszę o korekte

public plugin_init() {
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","Damage",post)
}
public Damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_attacker(this, 0, 1) //0 - dowolna broń?, 1- headshot
return HAM_SUPERCEDE

}


Dodano 06 listopad 2010 - 13:55:
Refresh, dobrze tak jak wyżej?

Użytkownik Change edytował ten post 05.11.2010 20:18

  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.11.2010 16:04

źle
new weapon, hitplace;
if(get_user_attacker(this, weapon, hitplace) && hitplace ==HIT_HEAD)
    return HAM_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 1

#9 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 06.11.2010 16:57

Aa w ten sposób. Okey teraz już sobie poradzę.
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 06.11.2010 17:00

raczej get_user_attacker()


to da sie pobrac goscia ktory nas atakuje w funkcji zarejestrowanej jako post :?: przeciez nie dostalismy jeszcze nic od goscia
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.11.2010 17:45

post to właśnie jest tuż po, ale i w pre powinno działać

jak nie to traceattack zostaje
  • +
  • -
  • 0

#12 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 06.11.2010 21:11

To w jaki sposób ostatecznie to zrobić? ^^
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.11.2010 23:20

zbierz wszystko to co tu napisaliśmy i biegnij na serwer testować po koleji, to Ty jesteś twórcą, wysil się
  • +
  • -
  • 0

#14 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 07.11.2010 11:03

No właśnie osobnego serwera pod testy nie posiadam, a na serwerze gdzie nonstop są gracze nie bardzo chcę. Rozumiem że Twój kod w prethinku załapie?
  • +
  • -
  • 0

#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 07.11.2010 12:15

nie PreThinku tylko w PreTakeDamage
  • +
  • -
  • 1

#16 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 07.11.2010 12:15

Dobra do zamknięcia. Rozumiem
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych