mozesz jeszcze dodać do poradnika item na CAŁKOWITĄ niewidzialność na X.X czasu
jesli sie nie myle to jest to:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
--------------------
a i co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public
UzyjPrzedmiotu, np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
{
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
}
to pomiędzy
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
a
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
dodajecie linijkę:
set_bartime(id, czas, startprogress)
a to wklejacie na koniec kodu z
COD'emstock set_bartime(id, czas, startprogress=0)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id)
write_short(czas);
write_short(startprogress);
message_end();
}
i teraz taki PS
w linijce którą dodajecie w środek tego 1wszego kodu jest id, czas, startprogress
id = jesli zostanie id, to pasek wyswietli sie temu, co włączył item [zn sie zostawic jak jest]
bo można dać też 0, ale po co ma się wyświetlać KAŻDEMU pasek, kiedy Ty aktywujesz item..
zero przydaje się w innych celach, ale na pewno nie podczas aktywacji czasowych pluginów [zn sie moim skromnym zdaniem
]
czas = tutaj wpisujecie liczbę trwania itemku, który wcześniej musieliście wpisać w miejsca X.X [z 1 postu tematu]
np. set_bartime(id, 5, startprogress) [5 sekund]
startprogress = odkąd zacznie się ładowanie paska [0 to od poczatku, 99 - juz przy koncu]
np. set_bartime(id, czas, 0) [po włączeniu itemka pasek ładuje się od początku]
set_bartime(id, czas, 50) [po włączeniu itemka pasek [zn jego zaciemniona część] będzie w połowie i "zmierza" ku końcowi od środka]
podsumowując:
jeśli mamy np itemek, który przez 10sekund daje nam nieśmiertelność, to pomiędzy
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);
a
informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
wpisujemy
set_bartime(id, 10, 0)
będzie to pasek na 10sekund który ładuje się od początku [od lewej] do końca [do prawej]
------------------
wiem, trochę chaotycznie, ale myślę, że każdy się połapie.
Edited by mamama07, 29.03.2011 10:36.