Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GiveFrags


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 16:06

da się sprawdzić ilośc deadów przez fakemete?

Użytkownik funfel edytował ten post 21.10.2010 16:11

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#2 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.10.2010 16:11

Skompiluj to i w konsoli wpisuj: amx_givefrags nick_gracza ilosc, czyli np. amx_givefrags sebuli 80

EDIT: Teraz to co jest skompiluj, powinno działać.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Administrator"

new gszPrefix[] = "Frags";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_concmd("amx_givefrags", "giveFrags", ADMIN_IMMUNITY, "<name> <amount>");
}

public giveFrags(iPlayer, gLevel, gCid)
{

if(!cmd_access (iPlayer, gLevel, gCid, 3))
{
ColorChat(iPlayer, "!g[%s]!y You no have acces!", gszPrefix);

return PLUGIN_HANDLED;
}

new iTarget[32];
new gAmount[21];

read_argv(1, iTarget, 31);
read_argv(2, gAmount, 20);

new iTargetPlayer = cmd_target(iPlayer, iTarget, 8);

if(!iTargetPlayer)
{
ColorChat(iPlayer, "!g[%s]!y There is no such player", gszPrefix);

return PLUGIN_HANDLED;
}

new gGiveFrags = str_to_num(gAmount);

if(get_user_frags(iPlayer) < gGiveFrags) {

ColorChat(iPlayer, "!g[%s]!y You don't have %d frags!", gGiveFrags);

return PLUGIN_HANDLED;
}

new gszPlayerName[32];
new gszTargetPlayerName[32];

get_user_name(iPlayer, gszPlayerName, 31);
get_user_name(iTargetPlayer, gszTargetPlayerName, 31);

set_user_frags(iPlayer, get_user_frags(iPlayer) - gGiveFrags);
set_user_frags(iTargetPlayer, get_user_frags(iTargetPlayer) + gGiveFrags);

ColorChat(0, "!g[%s]!y %s give %d frags for %s!", gszPrefix, gszPlayerName, gAmount, gszTargetPlayerName);

new iPlayers[32], iNum;
get_players(iPlayers, iNum);

for(new i = 0; i<iNum ;i++){
iPlayer = iPlayers[i];

message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreInfo"));
write_byte(iPlayer);
write_short(get_user_frags(iPlayer));
write_short(get_user_deaths(iPlayer));
write_short(0);
write_short(get_user_team(iPlayer));
message_end();
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock ColorChat(player, const textt[], any:...)
{
static szMessage[192];
vformat(szMessage, 191, textt, 3);

replace_all(szMessage, 191, "!y", "^x01");
replace_all(szMessage, 191, "!t", "^x03");
replace_all(szMessage, 191, "!g", "^x04");

if(player==0) {
new plist[32], playernum, player;
get_players(plist, playernum);
for(new i = 0; i < playernum; i++) {
player = plist[i];
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, player);
write_byte(player);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
else {
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, player);
write_byte(player);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}


Użytkownik sebuli edytował ten post 21.10.2010 16:14

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.10.2010 16:17

nic z fakemety nie znalazłem na ten temat
a fun'a dlaczego nie możesz użyć ?
  • +
  • -
  • 0

#4 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.10.2010 17:13

sebuli, sorry nie to co trzeba wkleiłem, już użyłem funa, fakemete usunąłem :> i źle to zrobiłeś bo przez say nie będzie działać :> ~close

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.10.2010 17:14

get_pdata_int( id, 444 );

  • +
  • -
  • 0

#6 mierzwi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2010 17:29

czyli get_user_deaths( id ) == get_pdata_int( id, 444 ) ????

Użytkownik funfel edytował ten post 22.10.2010 17:32

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.10.2010 17:35

Tak, powinno działać. Offset 444 to CS_DEATHS z cstrike.cpp
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych