Jak zrobic zeby nina nie dostawala itemów ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ninja
Temat rozp. false, 20.10.2010 15:52
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.10.2010 15:52
#2
Napisano 20.10.2010 16:17
Ups nie zobaczylem w jakim to dziale (Nowa Zawartosc)
proszę o delete tego posta.
proszę o delete tego posta.
Użytkownik Pawex edytował ten post 20.10.2010 20:53
#3
Napisano 20.10.2010 20:09
To przypadkiem nie do CODa?Fajny pomysl
To:if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));Na to:if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] && klasa_gracza[attacker] != Ninja) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
Znajdź
award_item(kid,0)
zamień na
if(player_class[kid] != Ninja)
award_item(kid,0)
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 21.10.2010 15:21
Albo do prethinku dopisz dropa dla Ninji.
#5
Napisano 21.10.2010 19:21
Prethink jest wykonywany kilkadziesiat razy na sekunde o ile mi wiadomo, wyrzucanie itemow dla ninji w prethinku byloby chyba niezbyt optymalnym rozwiazaniem. Pomysl sebula powinien byc dobry.
Jesli ninja tez nie moglby kupowac itemow to powinienes to zastosowac tez i przy menu kupowania, tylko tam chyba zamiast kid bedzie id/
Jesli ninja tez nie moglby kupowac itemow to powinienes to zastosowac tez i przy menu kupowania, tylko tam chyba zamiast kid bedzie id/
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 21.10.2010 19:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych