Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Komenda Do Przekazywania Item'ów /daj.

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#21 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.02.2012 13:48

player_b_antyarchy[id]
    player_b_antymeek[id]
    player_b_antyorb[id]
    player_b_antyfs[id]
    player_b_autobh[id]
    player_b_radar[id]
    player_b_godmode[id]
    player_b_zamroztotem[id]
    player_b_fleshujtotem[id]
    player_b_wywaltotem[id]
    player_b_m3master[id]
    player_b_dglmaster[id]
    player_b_awpmaster[id]
    player_b_akmaster[id]
    player_b_m4master[id]
    player_b_kasatotem[id]
    player_b_kasaqtotem[id]
Możliwe że są jeszcze jakieś
  • +
  • -
  • 1

#22 Koer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:KRZYSIEK
  • Lokalizacja:Łódz
Offline

Napisano 09.02.2012 13:55

A gdzie je dopisać ?
  • +
  • -
  • 0

#23 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.03.2012 13:20

Mam error przy kompilacji:
Error: Symbol already defined: "plugin_natives" on line 15457
Ta linijka:
public plugin_natives(){

Coś jest źle
pomożecie?

Użytkownik Tiger_pl edytował ten post 12.03.2012 13:22


#24 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 03.04.2012 15:18

Sorki za odkop.

Ja mam mianowicie taki problem że po wpisaniu komendy /daj wyskakuje mi listę graczy któremu chce dać item, i jak klikam na niego to jemu wyskakuję czy chce item i jak ta osoba kliknie Tak to nie otrzymuję itemku a ja mam go dalej.
Wersja diablo to 5.9l
  • +
  • -
  • 0

#25 dw221

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:38
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.04.2012 17:56

Dodaj ten kod do DiabloModa na sam koniec :
public plugin_natives(){
        register_library("DiabloMod_Items");
        register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
        register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
  
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
        if(params != 1)
                return 0;
        new id = get_param(1);
        if(!is_user_connected(id))
                return 0;
        return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
        if(params != 2)
                return 0;
        new id = get_param(1);
        if(!is_user_connected(id))
                return 0
        new id2 = get_param(2);
        if(!is_user_connected(id2))
                return 0
        if(player_item_id[id] == 0)
                return 0;
          
        dropitem(id2);
        award_item(id2, player_item_id[id]);
  
        item_boosted[id2] = item_boosted[id]
        item_durability[id2] = item_durability[id]
        jumps[id2] = jumps[id]
        gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
        player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
        player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]              //Bonus damage
        player_b_money[id2] = player_b_money[id]                //Money bonus
        player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
        player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]            //Invisibility bonus
        player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
        player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
        player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]                //Amount of money to steal
        player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
        player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
        player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]          //Ammount of hp to heal each 5 second
        player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]                //Chance 1/Value to blind the enemy
        player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]      //Protects against explode and grenade bonus
        player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]        //Ability to lay a fake c4 and detonate
        player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]  //How many hp to heal when shooting a teammate
        player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]  //How much damage will the player redirect
        player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]  //Ability to shot off a fireball value = radius *
        player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]        //Ability to walk through walls
        player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]                     //Ability to snarkattack
        player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]        //Abiliy to use railgun
        player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]  //Ability to windwalk
        player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]        //Is player using windwalk
        player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
        player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
        player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]                //Abliity to nuke opponents
        player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]              //Ability to kill faster with scout
        player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
        player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
        player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
        player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
        player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
        player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
        player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
        player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
        wear_sun[id2] = wear_sun[id]
        player_sword[id2] = player_sword[id]
        player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
        player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
  
        dropitem(id);
  
        return 1;
}

Oraz sprawdź czy pluing z twoim diablo modem znajduje się pod pluingiem z /daj
NP.
diablo_daj_wez.amxx
dbmod_5.9l.amxx

Użytkownik dw221 edytował ten post 03.04.2012 17:59

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafika

Diablo : nicegames.no-ip.pl:27351
FFA : nicegames.no-ip.pl:27387


#26 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 04.04.2012 12:49

Dalej mam to samo.
  • +
  • -
  • 0

#27 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.04.2012 12:19

Try:


new id_przekazujacego[33] //nowa zmienna (moze byc na gorze)
public PRZEKAZYWANIE(id,id2){
if(!is_user_connected(id))
return 0
if(!is_user_connected(id2))
return 0
if(player_item_id[id] == 0)
return 0;

dropitem(id2);
award_item(id2, player_item_id[id]);

item_boosted[id2] = item_boosted[id]
item_durability[id2] = item_durability[id]
jumps[id2] = jumps[id]
gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]                        //Bonus damage
player_b_money[id2] = player_b_money[id]                                //Money bonus
player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]                    //Invisibility bonus
player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]                                //Amount of money to steal
player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]            //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]                                //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]        //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]                //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]  //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]  //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]  //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]                //Ability to walk through walls
player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]                                     //Ability to snarkattack
player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]                //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]  //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]                //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]                                //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]                        //Ability to kill faster with scout
player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
wear_sun[id2] = wear_sun[id]
player_sword[id2] = player_sword[id]
player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]

dropitem(id);

return 1;
}

public przekaz_przedmiot(id) {
new tekst[256]
formatex(tekst, 255, "\yKomu chcesz przekazac \r%s\y ?",player_item_name[id]);
new menu = menu_create(tekst, "przekazywanie_przedmiotu");

new name[48]
for(new i=1; i < 33; i++)
{
if(is_user_connected(i)) {
get_user_name(i, name, charsmax(name));
menu_additem(menu, name);
}
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public przekazywanie_przedmiotu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(player_item_id[item]!=0)
{
client_print(id,print_chat,"Wybrany gracz posiada juz przedmiot !")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
id_przekazujacego[item] = id
przejecie_przedmiotu(item)

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public przejecie_przedmiotu(id) {
new tekst[256],name[48]
get_user_name(id_przekazujacego[id], name, charsmax(name));
formatex(tekst, 255, "\r%s \ychce przekazac Tobie \r%s\y ?",name,player_item_name[id_przekazujacego[id]]);

new menu = menu_create(tekst, "przejmowanie_przedmiotu");

menu_additem(menu, "Tak, chce przyjac ten przedmiot !");
menu_additem(menu, "Nie, nie potrzebuje tego przedmiotu !");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public przejmowanie_przedmiotu(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz wylaczyl menu tym samym nie przyjmujac przedmiotu !")
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
PRZEKAZYWANIE(id_przekazujacego[item],id)
client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz przyjal przedmiot !")
}
case 1: client_print(id_przekazujacego[item],print_chat,"Gracz nie przyjal przedmiotu !")
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Żadnych natywów i osobnych pluginów.
  • +
  • -
  • 1

#28 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 05.04.2012 20:55

dbmod_5.9l.sma(8425) : error 017: undefined symbol "id_przekazujacego"
dbmod_5.9l.sma(8425) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(8425) : error 001: expected token: ";", but found "]"
dbmod_5.9l.sma(8425) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(8425) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.

To mi wyskakuję przy komplikacji.
Tutaj jest mój plik .sma
Załączony plik  dbmod_5.9l.sma   232,76 KB  63 Ilość pobrań
  dbmod_5.9l.amxx
  • +
  • -
  • 0

#29 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.04.2012 10:08

dodaj gdzieś na górze:
new id_przekazujacego[33]


edit 1
@down
zamień item na id i wszystko powinno być dobrze

w lini 8460 i 8461 item na id
  • +
  • -
  • 1

#30 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 06.04.2012 12:06

Teraz taki mam błąd.
dbmod_5.9l.sma(8460) : error 017: undefined symbol "item"
dbmod_5.9l.sma(8460) : error 088: number of arguments does not match definition
dbmod_5.9l.sma(8461) : error 017: undefined symbol "item"
3 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#31 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 22.04.2012 12:17

Jak wpisuje /daj to się nic nie dzieje.
Teraz nie pojawia się lista komu mam dać.
  • +
  • -
  • 0

#32 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 22.04.2012 19:12

myślałem że na takie coś wpadniesz...do init:
register_clcmd("say /daj","przekaz_przedmiot")

  • +
  • -
  • 0

#33 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 24.04.2012 17:01

Teraz mam taki problem że jak wpisuję /daj i komuś daję item to crash serwa...


Tutaj daje .smaZałączony plik  dbmod_5.9l.sma   236,43 KB  68 Ilość pobrań
  dbmod_5.9l.amxx
  • +
  • -
  • 0

#34 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 25.04.2012 20:50

Sorki za duble.

Tamten .sma jest zły.

Załączony plik  dbmod_5.9l.sma   234,08 KB  33 Ilość pobrań
  dbmod_5.9l.amxx

Użytkownik mozor edytował ten post 25.04.2012 20:51

  • +
  • -
  • 0

#35 mozor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:105
Offline

Napisano 02.05.2012 12:58

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#36 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.08.2012 00:35

do diablo stachu tez to dziala ??
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#37 Warjat

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:193
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2013 20:49

Sorry za minimalny odkop lecz nie będę pisał tematu jeśli trzeba to napiszę chodź pewnie pomożecie mi tutaj :D mam takie coś

}
	switch(player_item_id[id])
	{
		case 16:
		{
			add(itemEffect,199,"Wygladasz jak przeciwnik! Postaraj sie nie dac zdemaskowac.")
		}
		case 92:
		{
			add(itemEffect,199,"Szybkosc Zredukowana o 40% <br> Dmg wieksze o 35%")
		}
		case 95:
		{
			add(itemEffect,199,"Jesli nie widzisz przeciwnika nie zada ci on dmg")
		}
		case 167:
		{
			add(itemEffect,199,"Mozesz wskrzeszac umarlych")
		}
		case 171:
		{
			add(itemEffect,199,"Masz aima 25%% na Hs")
		}
		case 173:
		{
			add(itemEffect,199,"Masz aima 100% tylko dla ....")
		}
		case 185:
		{
			add(itemEffect,199,"Wyslij Krzaki Na przeciwny team")
		}
	}
	switch(player_ring[id])
		{
			case 1:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz + 50 do inteligencji")
			}
			case 2:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz + 50 do sily")
			}
			case 3:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz + 50 do zrecznosci")
			}
			case 4:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz + 50 do zwinnosci")
			}
			case 5:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz + 50 do Zaradnosci")
			}
			case 6:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz +50 do Adrenaliny")
			}
			case 7:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz +50 do Mentalnosci")
			}
			case 8:
			{
			add(itemEffect,199,"Dostajesz +50 do Grawitacji")
			}

Jak mam odczytać ich id ? 


Użytkownik Warjat edytował ten post 07.05.2013 20:53

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych