Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu klas (menu opisujące klasy)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.10.2010 14:41

Witam. Zrobiłem inne menu opisu klas, żeby były w tym menu inne klasy, no ale coś jest nie tak. Menu się ładnie wyświetla, itp. ale gdy wybiorę opis klasy z drugiego menu, to wybiera się opis klasy z tego pierwszego menu, nie cofa też do tego pierwszego menu, "register_menucmd" dodane, a sam kod menu wygląda tak
public show_menu_klasy(id) {
new text[513]
format(text, 512, "\yInfo Klas:^n\r1. \yCzarodziejka^n\r2. \yDruid^n\r3. \yPaladyn^n\r4. \yZabojczyni^n\r5. \yNekromanta^n\r6. \yBarbarzynca^n\r7. \yNinja^n\r8. \yLowca^n^n\r9. \yDalej [\wKlasy Premium\y]^n\r0. \yWyjdz")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text, -1, "opis klasy")
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy(id, key) {
switch(key) {
case 0: {
czarodziejka(id)
}
case 1: {
druid(id)
}
case 2: {
paladyn(id)
}
case 3: {
zabojczyni(id)
}
case 4: {
nekromanta(id)
}
case 5: {
barbarzynca(id)
}
case 6: {
ninja(id)
}
case 7: {
lowca(id)
}
case 8: {
show_menu_klasy_premium(id)
}
case 9: {
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public show_menu_klasy_premium(id) {
new textpre[513]
format(textpre, 512, "\yInfo Klas Premium:^n\r1. \yMinotaur^n\r2. \yMroczny Elf^n\r3. \yGrinswold^n\r4. \yIzual^n^n\r8. \yPokaz Wszystkie Premium^n\r9. \yWstecz [\wZwykle Klasy\y]^n\r0. \yWyjdz")

new keyspre
keyspre = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keyspre, textpre, -1, "opis klasy premium")
return PLUGIN_HANDLED
}

public klasy_premium_opis(id, key) {
switch(key) {
case 0: {
minotaur(id)
}
case 1: {
mroczny_elf(id)
}
case 2: {
grinswold(id)
}
case 3: {
izual(id)
}
case 7: {
premium(id)
}
case 8: {
show_menu_klasy(id)
}
case 9: {
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

Jak zrobić te menu, żeby działało?

Dodano 17 październik 2010 - 23:28:
Sprawa załatwiona ;] zrobiłem tak
public klasy_premium_opis(id, keyq) {
switch(keyq) {

no i pomogło.

Użytkownik sebul edytował ten post 17.10.2010 14:55

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych