Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

emp_pulsez jakiego modu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.10.2010 19:37

Witajcie. Przeglądam sobie teraz tak source MetaMod'a i natrafiłem na plik linkgame.cpp, w którym to, jak mi się zdaje metamod tworzy całą koniunkturę operowania standardowymi bytami Half Life 1, oraz bytami z rożnych modów typu TF, CS... Natrafiłem na link metamod'a tzw. :
LINK_ENTITY_TO_GAME(emp_pulse);
Zastanawia mnie z jakiego moda to jest, bo na pewno nie z CS, oraz jak wygląda( o ile wygląda, być może to byt typu AAA ), jaki jest typ tego bytu itp. bo może się ktoś napotkał.
Dodam jeszcze, że nie występuje nigdzie w amxmodx oraz hlsdk.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych