Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Round Draw


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.10.2010 16:03

Witam,

Dodałem Nowe klasy i stworzyłem "frakcje"
1. Bohaterowie
2. Ludzie
3. Premium

Wszystko w kodzie działa, lecz za każdym razem jest Round Draw i trzeba robic retry - choć to nie zawsze pomaga. Proszę o pomoc.

Dodano 14 październik 2010 - 18:58:
Tutaj Wycinek kodu Frakcji Premium
public PremiumShow(id,lx[]) 
{
new text1[512]
asked_klass[id]=0
format(text1, 511,"\yPremium: ^n\w1. \yStalker^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yKlasa2^t\wLevel: \r%i^n^n\r9.\w Wstecz",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])

new siodma
siodma = (1<<0)|(1<<1)|(1<<8)
show_menu(id, siodma,text1, -1, "Premium")

}
public PremiumKlasy(id, key) 
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Szaman
* 2:Andariel
*/
new lx[19] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0

switch (key) 
{
    	case 0: 
    	{   
        	player_class[id] = Stalker
    	}
    	case 1: 
    	{    
    	     	player_class[id] = Klasa2
    	}
  	case 8: 
    	{ 
        select_class(id,lx)
    	}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
    
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych