Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DM Prośba o zrobienie mocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 15:57

Tych poradników na dodawanie mocy za chiny nie mogę ich zrozumieć.
Chciałbym żeby ktoś łaskawy mi pomógł z tymi mocami.
Jedna moc --> Żeby dana klasa jak zginie mogła się odrodzić na respie.
Druga moc --> zmniejszona widoczność (żeby można było wybrać do ilu), przenikanie przez ściany przez 3 sekundy i możliwość użycia tylko raz na rundę.
Trzecia moc --> Ładowanie dodatkowych obrażeń na nożu powiedzmy +10 co 4 sec (wiadomo o co chodzi jak kogoś walne klasą to żeby zadawało standardowe dmg + te naładowane)
Czwarta moc --> wyżej skacze, szybciej biega, zredukowana widoczność (żeby można było modyfikować wysokość skoku i szybkość chodzenia oraz stopień niewidzialności.)
piąta moc --> odbijanie pocisków moc na nożu
szósta moc --> może leczyć jak medicine_glar - strzel w swojego żeby go uleczyć (wciśnij E) ilość leczącego Hp jest zależne od inteligencji klasy.

Wiem że to pracochłonne ale bardzo mi to potrzebne proszę o pomoc.

Dodano 15 październik 2010 - 15:27:
Ludzie no proszę pomóżcie mi albo dajcie jakiegoś tuta dla zielonych albo mogę komuś zapłacić za dobrze wykonaną robotę.

Dodano 19 październik 2010 - 09:42:
a za ile $$$ mi ktoś pomoże bo z dobrej woli to chyba nie mam na co liczyć.
Jeżeli ktoś się zgodzi to proszę o kontakt na pw.

Użytkownik Death_Player edytował ten post 19.10.2010 09:50

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.10.2010 11:06

Tych poradników na dodawanie mocy za chiny nie mogę ich zrozumieć.
Chciałbym żeby ktoś łaskawy mi pomógł z tymi mocami.
1.Jedna moc --> Żeby dana klasa jak zginie mogła się odrodzić na respie.
2.Druga moc --> zmniejszona widoczność (żeby można było wybrać do ilu), przenikanie przez ściany przez 3 sekundy i możliwość użycia tylko raz na rundę.
Trzecia moc --> Ładowanie dodatkowych obrażeń na nożu powiedzmy +10 co 4 sec (wiadomo o co chodzi jak kogoś walne klasą to żeby zadawało standardowe dmg + te naładowane)
Czwarta moc --> wyżej skacze, szybciej biega, zredukowana widoczność (żeby można było modyfikować wysokość skoku i szybkość chodzenia oraz stopień niewidzialności.)
piąta moc --> odbijanie pocisków moc na nożu
szósta moc --> może leczyć jak medicine_glar - strzel w swojego żeby go uleczyć (wciśnij E) ilość leczącego Hp jest zależne od inteligencji klasy.

Wiem że to pracochłonne ale bardzo mi to potrzebne proszę o pomoc.

Dodano 15 październik 2010 - 15:27:
Ludzie no proszę pomóżcie mi albo dajcie jakiegoś tuta dla zielonych albo mogę komuś zapłacić za dobrze wykonaną robotę.

Dodano 19 październik 2010 - 09:42:
a za ile $$$ mi ktoś pomoże bo z dobrej woli to chyba nie mam na co liczyć.
Jeżeli ktoś się zgodzi to proszę o kontakt na pw.

1.
Znajdź:
new player_b_respawn[33] = 1	//Chance to respawn upon death
Dodaj pod tym:
odrodzenie[33]
Znajdź funkcje:
public add_respawn_bonus(id)
Dodaj Pod nią:
public odrodzeniey(id)
{
	if (player_b_respawn[id] > 0)
	{
		new svIndex[32] 
		num_to_str(id,svIndex,32)
		new roll = random_num(1,odrodzenie[id])
		if (roll == 1)
		{
			new maxpl,players[32]
			get_players(players, maxpl) 
			if (maxpl > 2)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
				set_user_health(id,250)
				set_task(0.5,"odrodzeniex",0,svIndex,32) 		
			}
			else
			{
				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	
			}
			
		}
	}
}
Znajdź:
public respawn(svIndex[]) 
{ 
	new vIndex = str_to_num(svIndex) 
	spawn(vIndex);
}
Dodaj pod:
public odrodzeniex(svIndex[]) 
{ 
	new vIndex = str_to_num(svIndex) 
	spawn(vIndex);
}
Znajdź:
g_haskit[id] = 0
Dodaj pod:
odrodzenie[id] = 0
I przy klasie np.:
case 0: 
		{	
			player_class[id] = Twojaklasa
			odrodzenie[id] = 1			
		}

Użytkownik KariiO edytował ten post 19.10.2010 11:07

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.10.2010 20:31

Trzecia moc --> Ładowanie dodatkowych obrażeń na nożu powiedzmy +10 co 4 sec (wiadomo o co chodzi jak kogoś walne klasą to żeby zadawało standardowe dmg + te naładowane)

[Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
A co do szybkości ładowania, to szukasz
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) time_delay*=1.0

i 1.0 edytujesz sobie jak chcesz (1.0 to tylko przykład).
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.10.2010 15:17

Przydałby mi się diablomod na zamówienie ceny do negocjacji na pw chętni pisać najlepiej na gadu 28467993
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych