Dźwięk przy zdobyciu wyższego poziomu
Oczywiście na serwerze trzeba mieć wgrany plik mp3 (cstrike/sound/diablo/lvlup.mp3).
Download colorchat.inc -> Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc
Użytkownik sebul edytował ten post 04.10.2011 09:25
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.10.2010 21:12
Popularny
Użytkownik sebul edytował ten post 04.10.2011 09:25
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 14.10.2010 16:03
Napisano 29.10.2010 15:28
Napisano 29.10.2010 16:57
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 19.11.2010 19:39
Napisano 19.11.2010 19:39
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 18.12.2010 22:49
Napisano 24.12.2010 10:24
Napisano 24.12.2010 11:13
Napisano 24.12.2010 11:24
dbmod_5.9l.sma(1964) : warning 217: loose indentation dbmod_5.9l.sma(1967) : warning 217: loose indentation
public Give_Xp(id,amount) { if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id]) { if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){ player_xp[id]+=amount if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]) { player_lvl[id]+=1 player_point[id]+=2 set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]) savexpcom(id) player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id] } if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1]) { player_lvl[id]-=1 player_point[id]-=2 set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) savexpcom(id) player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id] } write_hud(id) } } }
Napisano 24.12.2010 12:10
Napisano 26.12.2010 08:44
//ColorChat(id, GREEN,"[Cosik]^x01 A nic"); #define MAXSLOTS 32 enum Color{ GREEN = 1, // Yellow YELLOW, // Green Color TEAM_COLOR, // Red, grey, blue GREY, // grey RED, // Red BLUE, // Blue } new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { static message[256]; switch(type) { case YELLOW:{ // Yellow message[0] = 0x01; } case GREEN:{// Green message[0] = 0x04; } default:{ // White, Red, Blue message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(!id) { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } else { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } team = get_user_team(index); ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange){ Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]){ message_begin(type, 76, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]){ message_begin(type, 86, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type){ switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer(){ new i = -1; while(i <= MAXSLOTS){ if(is_user_connected(++i)){ return i; } } return -1; }Możesz mi poradzic??
Napisano 26.12.2010 09:39
Napisano 26.12.2010 17:12
Z tego co wiem, to właśnie tak wyglądał ten plik jeszcze kiedyś, ale z czasem YELLOW zamienili na NORMAL, itp. to praktycznie chyba nie robi różnicy, tylko po prostu musisz pamiętać, że z tym swoim colrochat, nie użyjesz NORMAL, tylko YELLOW, itd.Fajna nowa opcja jaką podałeś ale mam pytanie odnośnie pliku colorchat.inc.
Posiadam już taki plik bo mam w swoim Diablo modzie opcje gdzie przy znalezieniu-zdobyciu itemu pokazuje sie graczą info ,że podniśli -zdobyli item .
I teraz nie wiem czy mam dać ten Twój plik colorchat.inc czy zostawić swój??/
podaje kod mojego pliku://ColorChat(id, GREEN,"[Cosik]^x01 A nic"); #define MAXSLOTS 32 enum Color{ GREEN = 1, // Yellow YELLOW, // Green Color TEAM_COLOR, // Red, grey, blue GREY, // grey RED, // Red BLUE, // Blue } new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { static message[256]; switch(type) { case YELLOW:{ // Yellow message[0] = 0x01; } case GREEN:{// Green message[0] = 0x04; } default:{ // White, Red, Blue message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(!id) { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } else { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } team = get_user_team(index); ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange){ Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]){ message_begin(type, 76, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]){ message_begin(type, 86, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type){ switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer(){ new i = -1; while(i <= MAXSLOTS){ if(is_user_connected(++i)){ return i; } } return -1; }Możesz mi poradzic??
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 02.01.2011 05:59
Napisano 26.01.2011 11:11
Napisano 26.01.2011 14:34
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
if(user_team == CS_TEAM_T)
ColorChat(0, RED, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
else if(user_team == CS_TEAM_CT)
ColorChat(0, BLUE, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
else
ColorChat(0, GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
Użytkownik sebul edytował ten post 26.01.2011 14:35
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 27.01.2011 15:35
CoD Mod 1.6 TutorialCoD 1.6 scripting tutorial ( Indonesian Language, you can use google translate ) Napisany przez MasamuneDate, 27.04.2022 tutorial, guide, codmod i 1 więcej |
|
||||
MethodmapNapisany przez plx211, 25.12.2015 sourcemod, 1.7, methodmap i 5 więcej |
|
||||
[Tutorial] Baza Danych na LocalhostCzyli jak grać na Diablo SQL, gdy mama Ci odetnie internet ;) Napisany przez he1st, 25.12.2014 tutorial, baza, danych, localhost |
|
||||
CoD Nowy
Perk aimbot, namierza głowy przeciwnikówwystarczy kliknąć aby namierzyć najbliszą głowe wroga Napisany przez Kaleka, 19.07.2013 cod nowy, codmod, aimbot, cod i 6 więcej |
|
||||
Tutorial
Skrzydła jako spadochron (+przezroczystość)DiabloMod Core 1.1.0 by DarkGL Napisany przez Kewin. (ZeZ), 05.06.2013 tutorial, diablomod, darkgl |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych