Tak więc robie tak:
szukam:
precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
dodaje niżej:
precache_sound("FolderInny/startNowy.wav");
Szukam:
public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
}
}
zmieniam na:
public PoczatekRundy()
{
freezetime = false;
for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk InnyFolder/startnowy");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}
}
}
I dźwięk się ściąga jak wchodze na serwer jednak nie puszcza go podczas startu rundy itd. czyli wychodzi na to że jest sciagniety ale nie odtwarzany
Pozdrawiam i proszę o pomoc ; d