Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak przerobic item?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 **Smieszek**

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 09.10.2010 08:24

Jak przerobić ten kod itemu żeby był item na 1/5 a nie 1/1

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
    {
        SetHamParamEntity(3, this);
        SetHamParamEntity(1, idattacker);
    }

  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2010 09:58

Tu jest 1/3, ale to szczegol P

Sproboj 3 na 5 zmienic.
  • +
  • -
  • 1

#3 **Smieszek**

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 09.10.2010 10:10

aa ok :)
To działa a jak wstawić ten item do klasy jakiejś? znaczy co dodać.

Użytkownik **Smieszek** edytował ten post 09.10.2010 10:11

  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2010 13:39

Dajesz jej moc itemu w odpowiednim publicu.
  • +
  • -
  • 1

#5 **Smieszek**

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 09.10.2010 14:56

czyli jak by to mogło wyglądać ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2010 14:57

Zalezy jaki to ma byc item....
  • +
  • -
  • 0

#7 **Smieszek**

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 09.10.2010 15:05

item ma być.
1/5 szans na odbicie pocisku
  • +
  • -
  • 0

#8 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 15:15

Try:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#9 **Smieszek**

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 10.10.2010 15:18

ok dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.10.2010 15:23

Omfg.

    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1,5) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}


#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 20:38

Screeam, a moglbys mi wytlumaczyc whaj tam jest 3 i 1? Bo ja sie na Hamach za bardzo nie znam :D
Bo mi sie zdawalo, ze z 3 i 1 musi wylosowac u thisa 1 i tedy odbije, ale skoro nie to moglbys mi wytlumaczyc jak to dziala?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych