if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

jak przerobic item?
#1
Napisano 09.10.2010 08:24
#2
Napisano 09.10.2010 09:58
Sproboj 3 na 5 zmienic.
#3
Napisano 09.10.2010 10:10

To działa a jak wstawić ten item do klasy jakiejś? znaczy co dodać.
Użytkownik **Smieszek** edytował ten post 09.10.2010 10:11
#4
Napisano 09.10.2010 13:39
#5
Napisano 09.10.2010 14:56
#6
Napisano 09.10.2010 14:57
#7
Napisano 09.10.2010 15:05
1/5 szans na odbicie pocisku
#8
Napisano 10.10.2010 15:15
#9
Napisano 10.10.2010 15:18

#10
Napisano 10.10.2010 15:23
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1,5) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
#11
Napisano 10.10.2010 20:38

Bo mi sie zdawalo, ze z 3 i 1 musi wylosowac u thisa 1 i tedy odbije, ale skoro nie to moglbys mi wytlumaczyc jak to dziala?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych