Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie o dodanie itemu klasie COD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gniewmen

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:87
  • GG:
  • Lokalizacja:z dusta
Offline

Napisano 07.10.2010 18:13

Witam, zrobiłem klasę Devil i chce jej dać item:
w public TakeDamage
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) || klasa_gracza[id] == Devil
//i jest błąd. gdzie?

Użytkownik Gniewmen edytował ten post 07.10.2010 18:13


#2 CSVision

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.10.2010 18:30

a moze zrob tak


if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21) || klasa_gracza[id] == Devil)

  • +
  • -
  • 0

#3 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.10.2010 19:10

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21 || klasa_gracza[id] == Devil)

O tak.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#4 Gniewmen

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:87
  • GG:
  • Lokalizacja:z dusta
Offline

Napisano 08.10.2010 13:38

w case zrobilem tak :P


give_item(id, "damage+=10");

i dziala :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych