Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe moce klas w Codmod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.10.2010 16:26

Witam. Mam pytanie:
Jak zrobić klase, które mają:
-mniejszą widoczność,
-ubranie wroga,
-nie słychać ich kroków.


Dzięki za pomoc.

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.10.2010 16:32

do danej klasy dodajesz

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
set_user_footsteps(id, 1)
ZmienUbranie(id, 0);


w miejsce wartosc wpisz wartość od 1 do 255 to jest widoczność gracza
1 niewidzialny , 255 widzialny :)

#3 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.10.2010 16:47

I nic wiecej nie trzeba robic?

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 07.10.2010 17:16

I nic wiecej nie trzeba robic?


Da.

#5 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 10.10.2010 07:09

Ale mi to nie dziala, robie co trzeba i nic.

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.10.2010 07:21

set_user_rendering wartości - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#7 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 16.10.2010 08:30

Nic z tego nie rozumiem.

#8 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 16.10.2010 10:33

zrób
case TwojaKlasa:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0);
}


oczywiście zamiast TwojaKlasa wpisujesz nazwę klasy ;P
  • +
  • -
  • 0

#9 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 17.10.2010 13:17

No właśnie tak robię i nie działa.

Dodano 17 październik 2010 - 15:55:
Ok już działa trzeba było dodać te parametry na początek, a jak zrobić aby klasa miała inną grawitacje?

#10 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 298
Wszechwidzący

  • Postów:185
  • Imię:Mietek
  • Lokalizacja:Tam gdzie peyot hah :D
Offline

Napisano 18.10.2010 17:46

Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych