Witam. Mam pytanie:
Jak zrobić klase, które mają:
-mniejszą widoczność,
-ubranie wroga,
-nie słychać ich kroków.
Dzięki za pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe moce klas w Codmod
Temat rozp.
kondzixd
, 07.10.2010 16:26
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.10.2010 16:26
#2
Napisano 07.10.2010 16:32
do danej klasy dodajesz
w miejsce wartosc wpisz wartość od 1 do 255 to jest widoczność gracza
1 niewidzialny , 255 widzialny
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
set_user_footsteps(id, 1)
ZmienUbranie(id, 0);
w miejsce wartosc wpisz wartość od 1 do 255 to jest widoczność gracza
1 niewidzialny , 255 widzialny
#3
Napisano 07.10.2010 16:47
I nic wiecej nie trzeba robic?
#4
Napisano 07.10.2010 17:16
I nic wiecej nie trzeba robic?
Da.
#5
Napisano 10.10.2010 07:09
Ale mi to nie dziala, robie co trzeba i nic.
#7
Napisano 16.10.2010 08:30
Nic z tego nie rozumiem.
#8
Napisano 16.10.2010 10:33
zrób
oczywiście zamiast TwojaKlasa wpisujesz nazwę klasy
case TwojaKlasa:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
set_user_footsteps(id, 1);
ZmienUbranie(id, 0);
}
oczywiście zamiast TwojaKlasa wpisujesz nazwę klasy
#9
Napisano 17.10.2010 13:17
No właśnie tak robię i nie działa.
Dodano 17 październik 2010 - 15:55:
Ok już działa trzeba było dodać te parametry na początek, a jak zrobić aby klasa miała inną grawitacje?
Dodano 17 październik 2010 - 15:55:
Ok już działa trzeba było dodać te parametry na początek, a jak zrobić aby klasa miała inną grawitacje?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych