Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod klasa + item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 05.10.2010 19:51

Witam . mam w codzie rozne klasy ale niwiem jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
  • +
  • -
  • 0

#2 CSVision

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.10.2010 21:34

dobra powiedzmy masz tutaj jakis przedmiot, ktory chcesz dac dla klasy

np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)


najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)


tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
  • +
  • -
  • 1

#3 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.10.2010 13:18

case Ninja:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;

}

mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 15:37

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy

To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka :o Trzeba zrobic cos takiego plus w odrodzeniu zeby dawalo mu tego itemka, jak go wywali bedzie mogl zdobyc inny, ale moc tamtego i tak bedzie sie wykonywala (Zalezy jeszcze jaki item bo jak mu tasz pulki a dostanie te slabsze to chyba zadzialaja slabsze tylko :o).
  • +
  • -
  • 1

#5 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.10.2010 15:49

oto mi chodyi zeby to mialo w sobie a po zabiciu kogos dostanie sie inz item
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
  • +
  • -
  • 0

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 16:29

O jap****ole...

jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd

To zastanow sie chlopaku czy chcesz dodac item do klasy czy moc do klasy...

Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
if(weapon == TWOJA_BRON) // Duzymi literami
	{
		
		if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(2) == 1) // Dokladnie tak jak sie klasa nazywa. Najczesciej 1 litera duza, a reszta malych.
			damage = float(health);
	}

Poprawka Cytatu :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 06.10.2010 16:30

  • +
  • -
  • 1

#7 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.10.2010 16:42

ok a np ja kchce klasie dodac buty szturmowego to zrobilem tak:

zmieniloem to :

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);


na to:



if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);


i nadal nie dziala niewiem czemu.
  • +
  • -
  • 0

#8 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 16:54

Bo na 1 slychac i to co zmieniles to tego nie rusaj... Popraw na to z else, a o ile pamietam to musisz to dac albo w odrodzeniu w case klasy albo na gorze cos takieg:
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA)
set_user_footsteps(id, 2);

I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
  • +
  • -
  • 0

#9 CSVision

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.10.2010 17:46

to co ja napisalem daje na pewno moc do klasy i na pewno dziala mam tak u siebie
  • +
  • -
  • 0

#10 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.10.2010 17:56

no juz poprawiam.
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
  • +
  • -
  • 0

#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 18:23

Dziala, to daje moc itemu do klasy.
  • +
  • -
  • 1

#12 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 06.10.2010 19:01

ok mam ale mam 1 blad i niewiem jak go naprawic


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);


gdzie tu jest blad

pokazuje mi ze tu:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)


error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"
  • +
  • -
  • 0

#13 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 21:13

Po Ninja zamknij nawias :o
  • +
  • -
  • 1

#14 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 08.10.2010 22:00

Thx Pawex oraz csvision

Dodano 08 październik 2010 - 22:00:
CLOSE
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych