Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

cod klasa + item
#1
Napisano 05.10.2010 19:51
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
#2
Napisano 05.10.2010 21:34
np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)
tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
#3
Napisano 06.10.2010 13:18
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;
}
mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
#4
Napisano 06.10.2010 15:37
To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka


#5
Napisano 06.10.2010 15:49
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
#6
Napisano 06.10.2010 16:29
To zastanow sie chlopaku czy chcesz dodac item do klasy czy moc do klasy...jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
if(weapon == TWOJA_BRON) // Duzymi literami { if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(2) == 1) // Dokladnie tak jak sie klasa nazywa. Najczesciej 1 litera duza, a reszta malych. damage = float(health); }
Poprawka Cytatu

Użytkownik Pawex edytował ten post 06.10.2010 16:30
#7
Napisano 06.10.2010 16:42
zmieniloem to :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
i nadal nie dziala niewiem czemu.
#8
Napisano 06.10.2010 16:54
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA) set_user_footsteps(id, 2);
I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
#9
Napisano 06.10.2010 17:46
#10
Napisano 06.10.2010 17:56
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
#11
Napisano 06.10.2010 18:23
#12
Napisano 06.10.2010 19:01
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
gdzie tu jest blad
pokazuje mi ze tu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"
#13
Napisano 06.10.2010 21:13

#14
Napisano 08.10.2010 22:00
Dodano 08 październik 2010 - 22:00:
CLOSE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych