Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka auto bh plugin.

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 03.10.2010 17:14

Siema,

Przerobi mi ktoś plugin auto bh, aby był włączony, ale jak ktoś wpisze /bh to nie będzie miał auto bunny hopa, ale jeśli znów wpisz to będzie znów miał.
Przy tym informacje normalnym kolorem w czacie:

[Deathrun] Wylaczyles auto bunny hopa !

wyłączyliśmy:

[Deathrun] Wlaczyles auto bunny hopa !

Kod:

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		//client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Z góry thx.

Dodano 04 październik 2010 - 14:33:
Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.10.2010 14:57

Popatrz coś z tego :D ale nie jestem pewien czy to będzie tykać :P

Załączone pliki



#3 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 04.10.2010 15:23

niestety nie zabardzo ;P lepiej tamtą wersję przerobić

Dodano 04 październik 2010 - 16:57:
To nie śmiga, można przerobić moją wersję??
  • +
  • -
  • 0

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 04.10.2010 18:43


#include <amxmodx>
#include <engine>

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

new is_bh[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza / switch by AmD")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh", "wlacznik_bh");
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public wlacznik_bh(id)
{
if(is_bh[id])
{
is_bh[id] = false;
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wylaczyles auto BH");
}
else
{
is_bh[id] = true;
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wlaczyles auto BH");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_bh[id])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
{
set_task(30.0, "showUsage", id);
is_bh[id] = true;
}
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED

if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] AutoBh jest wlaczony wystarczy trzymac przycisk skakania by skakac.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Serwer korzysta z AutoBh wystarczy ze bedziesz trzymal przycisk skakania.")
client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wpisz /bh aby Wylaczyc/Wlaczyc AutoBH.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik AmD edytował ten post 04.10.2010 18:44

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych