Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VHE 3.4 Problem ze światłem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_avenger9427_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.10.2010 20:56

Dokładniej mam problem z oświetleniem mapy. Mam już wszystko gotowe, jednakże gdy wchodzę na mapę jest ciemno, co wskazuje na to, że byt light_enviroment mi za jakichś powodów nie działa. Nie jest to zaś problem z ustawieniami programu, bowiem kiedy już zrobiłem ową mapę, wszystko działało, ale stwierdziłem, że przydałoby się zwiększyć nieco jej szerokość. Po tym zabiegu za cholerę nie mogę uzyskać światła, mimo że "słonko" próbowałem ustawiać dosłownie ze 30 razy pod "niebem", w różnych miejscach i nic to nie daje... A od nowa nie zamierzam zaczynać, bo za wiele zrobiłem, żeby móc sobie na to pozwolić.

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.10.2010 22:40

Bryły na których nałożyłeś teksturę "sky" (patrząc od wewnątrz mapy) powinny być CAŁE w tej teksturze.
Ściany to np. jakaś skała, podłoga jakiś piasek albo trawa a góra CAŁA "sky"

W załączniku przykład "zle" i przyklad "dobrze".
Wyjedź poza mapę i porównaj górną bryłę która odpowiada za niebo.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_avenger9427_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.10.2010 07:25

Z sufitem wszystko było w porządku. Dopiero reteksturowanie pomogło. Prędzej coś nie tak było ze ścianami. xD
W każdym razie dzięki za chęci.

Użytkownik avenger9427 edytował ten post 03.10.2010 09:59


#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.10.2010 15:17

Dlatego pokazałem jak powinno być i tu nie chodzi tylko o sufit
  • +
  • -
  • 1

#5 Gość_avenger9427_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.10.2010 15:34

 Aha, rzeczywiście.

Użytkownik avenger9427 edytował ten post 03.10.2010 15:34





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych