Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fireball


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 01.10.2010 19:09

Witam.Jak przerobić kod fireballa u maga,żeby zamiast ładować na nożu można go używać fireballa pod klawiszem e co jakis czas np. 10 sekund,a przy max inteligencji 5 sekund niezależnie od broni

Drugie pytanie to jak zmienić model fireballa,aby był jakiś efekt graficzny,zamiast modelu?(sprites)bo chce zmienić model na sprites

Odświeżam

Dodano 02 październik 2010 - 09:49:
refresz

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 01.10.2010 19:40


#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.10.2010 10:37

Witam.Jak przerobić kod fireballa u maga,żeby zamiast ładować na nożu można go używać fireballa pod klawiszem e co jakis czas np. 10 sekund,a przy max inteligencji 5 sekund niezależnie od broni

Drugie pytanie to jak zmienić model fireballa,aby był jakiś efekt graficzny,zamiast modelu?(sprites)bo chce zmienić model na sprites

Odświeżam

Dodano 02 październik 2010 - 09:49:
refresz

entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
Nowy model czy co tam chcesz daj później do precache...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych