Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

moc do klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 01.10.2010 14:13

pytanie jak zrobic w klasie moc ktora ma item np. mam item hak i chce zeby byl on moca nowej klasy np. Pajac jak urzyje klawisza "r" to bd wysuwal sie hak

#2 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.10.2010 14:31

Do public'u client_PreThink ( id ) dodaj:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Twoja_Klasa) && is_user_alive(id))
{
button[id] = 1;
item_hook(id)
}

Ta funckja odpowiada za to, że Twoja klasa będzie mogła używać Hook'a na Nóż + R

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 01.10.2010 14:33





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych