Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HuD MSG


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.09.2010 16:59

if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Ściągnąłem ten kod z wiadomości na forum: HUD MSG - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I jest błąd: nie widać paska z HP,klasą,levelem,a z paladynem to dodatkowo ze skokami,widać tylko sam pasek z przedmiotem i jego wytrzymałością.

Możecie mi wyjaśnić tutaj w czym tkwi problem??

Bo mi pisze tak,kiedy kompiluje plik

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2043> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2057> : warning 217: loose indentation

2 warnings.
Done.

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 28.09.2010 17:04


#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 28.09.2010 17:10

Te problemy to nic nie znaczą wystarczy wejsć w AMXX Studio potem z górnego paska Tools -> Indenter

#3 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.09.2010 17:19

tak dzięki,przez ciebie mam aż 16 błędów teraz

Dodano 28 wrzesień 2010 - 18:19:
ale nadal paska nie widać

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<1319> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<1356> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2254> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<2308> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4519> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4526> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4528> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4715> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4732> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4979> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<4980> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<5556> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<7604> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<7610> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<7715> : warning 217: loose indentation

I:\Program Files\CS 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.sma<8192> : warning 217: loose indentation


refresz refresz

Dodano 28 wrzesień 2010 - 22:14:
re-fresh:D

Użytkownik dRewNoo edytował ten post 28.09.2010 21:13


#4 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 28.09.2010 21:21

A spróbuj dodać channele, czyli np.
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0, 1)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0, 2)
    show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0, 1)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0, 2)
    show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
        message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
        write_byte(0) 
        write_string(tpstring) 
        message_end() 
}

Te warningi oznaczają złe użycie tabulatorów/spacji.

Ale nie lepiej zrobić to wszystko w jednej wiadomości? Czyli tak:
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Wytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i Item: %s Wytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
        message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
        write_byte(0) 
        write_string(tpstring) 
        message_end() 
}

Użytkownik M4G!K edytował ten post 28.09.2010 21:25

  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#5 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.09.2010 21:28

o widze ktos ma jakies pomysly:>
Wlasnie chcialem w 2 rzadkach zeby 1 kleilo sie z 2.. Item + wytrzy ... Klasa + % + HP itd;P
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych