Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Paladyn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.09.2010 19:03

1.Jak zrobić,aby paladyn,zamiast robić np. X skoków na rundę,mógł robić np. skok co 5 sekund.
2.Jak zmienić moc na nożu do paladyna,aby miał zmniejszoną grawitacje,ale bez jego ładowania(bez w ogóle żadnego oczekiwania)

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.09.2010 19:11

1.Jak zrobić,aby paladyn,zamiast robić np. X skoków na rundę,mógł robić np. skok co 5 sekund.
2.Jak zmienić moc na nożu do paladyna,aby miał zmniejszoną grawitacje,ale bez jego ładowania(bez w ogóle żadnego oczekiwania)

Moc na nożu:
case Paladyn:
		{
			
			golden_bulet[id]++
			if(golden_bulet[id]>3)
			{
				golden_bulet[id]=3
				show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) 
			}
			else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") 
			else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) 
		}
Czas ładowania:
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
1.4-szybkość
  • +
  • -
  • 0

#3 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.09.2010 19:18

ale żeby było bez tego time_delay*=1.4,chodzi mi o to,że bez ładowania czasu co do każdej setnej,dziesiątej sekundy,poprostu chce,jak weźmiesz nóż,to bez paska ładowania,masz natychmiast obniżoną grawitacje

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.09.2010 19:23

Co za problem WTF?!
Zmniejsz sobie o wiele czas ładowania...
  • +
  • -
  • 0

#5 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.09.2010 19:27

Co za problem WTF?!
Zmniejsz sobie o wiele czas ładowania...



No ale to jest bezsensowne....
bez time delaya chce nie czaisz
czyli bez ladowania paska i wyswietlania huda ze masz obnizona grawitacje.

Poprostu tak chce,ze bierzesz noz i masz grawitacje obnizona,bez zadnego czasu,bez ladowania,bez HuDa,zrobisz to w koncu,bardzo cię proszę

Dodano 27 wrzesień 2010 - 20:33:
refresh

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 27.09.2010 19:35

Nie wiem czy to zadziała ale
w
public set_gravitychange(id)
Weź przykład z ninji + daj że gdy trzyma nóż.
Jak sam nie wykombinujesz to jutro albo dzisiaj jak jeszcze będę Ci to napiszę.

NIE REFRESHUJ CO PARE MINUT.

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 27.09.2010 19:35

  • +
  • -
  • 0

#7 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.09.2010 19:38

Nie wiem czy to zadziała ale
w
public set_gravitychange(id)
Weź przykład z ninji + daj że gdy trzyma nóż.
Jak sam nie wykombinujesz to jutro albo dzisiaj jak jeszcze będę Ci to napiszę.

NIE REFRESHUJ CO PARE MINUT.



okej dzięki,ta informacja mi wystarczy

Dodano 27 wrzesień 2010 - 21:18:


Nie wiem czy to zadziała ale
w
public set_gravitychange(id)
Weź przykład z ninji + daj że gdy trzyma nóż.
Jak sam nie wykombinujesz to jutro albo dzisiaj jak jeszcze będę Ci to napiszę.

NIE REFRESHUJ CO PARE MINUT.



okej dzięki,ta informacja mi wystarczy


Niestety,działa oki,na nożu zwiększona grawitacja,a z powrotem na broń normalnie,ale usunąłem kod,który by dawał czas na ładowanie,a ładuje nadal,z tym samym czasem:/ co z tym zrobić

#8 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.09.2010 20:26


Co za problem WTF?!
Zmniejsz sobie o wiele czas ładowania...



No ale to jest bezsensowne....
bez time delaya chce nie czaisz
czyli bez ladowania paska i wyswietlania huda ze masz obnizona grawitacje.

Poprostu tak chce,ze bierzesz noz i masz grawitacje obnizona,bez zadnego czasu,bez ladowania,bez HuDa,zrobisz to w koncu,bardzo cię proszę

Dodano 27 wrzesień 2010 - 20:33:
refresh

To OMG skasuj "huda" a jak dasz dużą szybkość ładowania to nawet gość nie zobaczy paska ładującego się.
  • +
  • -
  • 0

#9 dRewNoo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 27.09.2010 20:28


Nie wiem czy to zadziała ale
w
public set_gravitychange(id)
Weź przykład z ninji + daj że gdy trzyma nóż.
Jak sam nie wykombinujesz to jutro albo dzisiaj jak jeszcze będę Ci to napiszę.

NIE REFRESHUJ CO PARE MINUT.



okej dzięki,ta informacja mi wystarczy

Dodano 27 wrzesień 2010 - 21:18:


Nie wiem czy to zadziała ale
w
public set_gravitychange(id)
Weź przykład z ninji + daj że gdy trzyma nóż.
Jak sam nie wykombinujesz to jutro albo dzisiaj jak jeszcze będę Ci to napiszę.

NIE REFRESHUJ CO PARE MINUT.



okej dzięki,ta informacja mi wystarczy


Niestety,działa oki,na nożu zwiększona grawitacja,a z powrotem na broń normalnie,ale usunąłem kod,który by dawał czas na ładowanie,a ładuje nadal,z tym samym czasem:/ co z tym zrobić


rozwiązałem ten problem,wystarczy wpisać w time_delay*=0.0 i działa tak szybko,że paska nie widać




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych