Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Teleport...Niedziała


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.09.2010 09:53

Do .sma dodałem:
public make_tele(id)
{
        if (used_item[id])
        {
                hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!")
                return PLUGIN_CONTINUE  
        }
                set_user_origin(id, originss[id])

        return PLUGIN_CONTINUE
}


Oraz:

public set_tp(id)
{
     id-=456

       if(player_class[id] != MojaKlasa || !on_knife[id]  || !is_user_alive(id)) 
            continue
    
         get_user_origin(i, originss[i], 0)
         originss[i][2] += 50 // +50 jest odpowiedzialne za to, aby nie wylecieć w tekstury, możesz tym "po manipulować"

}


Dodałem też nową zmienną:

new originss[33][3]


Oraz przed pętlą w roundstart dodałem task'a:

set_task(1.0, "set_tp", i+456)

Jeszcze w prethinku:
if(pev(id,pev_button)&IN_RELOAD) make_tele(id)
I wywala mi błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "i" on line 1179
Warning: Expression has no effect on line 1179
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1179
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1179
Error: Too many error messages on one line on line 1179

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\xxx\Pulpit\noob.amx (compile failed).
1779 linijka to ta:
set_task(1.0, "set_tp", i+456)

  • +
  • -
  • 0

#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 26.09.2010 09:59

na czym chcesz to miec? noz + ??
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.09.2010 10:03

if(player_class[id] != MojaKlasa || !on_knife[id]  || !is_user_alive(id)) 
if(pev(id,pev_button)&IN_RELOAD) make_tele(id)
Co ci to mówi ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 26.09.2010 10:23

w 1 poscie masz tylko:
if(pev(id,pev_button)&IN_RELOAD) make_tele(id)
;]


new player_b_teleport[33]
new originss[33][3]

set_task(1.0, "set_tp", 9182)

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Twoja_Klasa)){
        button[id] = 1;
                make_tele(id)
        }

public make_tele(id)
{
       if(uzylem[id] == 1)
       {
               hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!")
               return PLUGIN_CONTINUE  
       }
       if(on_knife[id])
       {
               set_user_origin(id, originss[id])
               uzylem[id] = 1
       }
       return PLUGIN_CONTINUE
}

public set_tp()
{
    for(new i=0;i<33;i++)
    {
        if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Twoja_Klasa || !is_user_connected(i) && player_b_teleport[i] != 1)
            continue

        get_user_origin(i, originss[i], 0)
        originss[i][2] += 50 
    }
}

Chyba bedziesz wiedzial gdzie to dodac... Raz na runde bedziesz mogl sie TP na resp... u mnie dziala wie cu CIebie tez powinno;p

PS:
musisz zdefiniowac uzylem[id]

albo dobra zeby nie bylo spamu:

new c4state[33]
new uzylem[33]

golden_bulet[i]=0

        uzylem[i] = 0

Użytkownik Weed edytował ten post 26.09.2010 10:26

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.09.2010 11:08

Wielkie dzięki zaraz sprawdzę :))
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych