Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD QTM] Prozba o dodanie paru funkcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WieCoR

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.09.2010 17:43

Witam, od tygodnia nie umie sie uporac z paroma moimi modyfikacjami do COD'a od QTM
i dlatego tez proszę juz wyszkolona kadre w tym zakresie o pomoc :P
nie jest to tak ze wyreczam sie tylko probowalem, ale nie chce mi wyjsc

Zamieszczam standardowy CodMod.

Chcialbym abyscie albo podpowiedzieli jak to zrobic albo poprostu dodali do pliku takie funkcje:

1. Powiedzmy "Komandos" kiedy ma w dloni noz, jest przezroczysty w dowolnej wartosci render (render potem sam ustawie)
2. Prosilbym rowniez aby wytrzymalosc itemu (http://amxx.pl/qtm-c...dac-t30924.html) byla obnizana od obrazen jakie zostana nam zadane a nie jesli zginiemy np. jesli mamy wytrzymalosc itemu 500 i 140hp bazowe i gdy pod koniec rundy zostanie nam np. 50hp wtedy od wartosci 500 zostanie odjete 90 jednostek. Jesli mozna isc tez z fantazja to aby wytrzymalosc itemu byla w rand od 300 do 600.


Pozdrawiam

Załączone pliki


Użytkownik WieCoR edytował ten post 21.09.2010 17:45

  • +
  • -
  • 0

#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.09.2010 18:21

Jeśli chcesz by wytrzymałość była większa znajdź to:

w public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
	wytrzymalosc_itemu[id] = 100;


I 100 zmień na dowolną wartość np. 250
	wytrzymalosc_itemu[id] = 250;

Znany jako oeN.


#3 WieCoR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 21.09.2010 18:28

dzięki, ale nie prosilem o zwiekszanie wytrzymalosc bo to wiem, chcialem aby byla losowana od 300 do 600 jak mozesz przeczytac wyzej


Jeszcze trzecia funkcja:

3. Kiedy zabijemy oponenta, ekran rozswietla sie tak jak w noktowizorze, ale w ciagu 1-2 sec przechodzi do normalnego widzenia, czyli migniecie noktowizorem po killu mowiac prosciej :P chcialem sie tez zapytac czy kolor migniecia da sie zmieniac na inne kolory np. czerwony, niebieski, itd.

Użytkownik WieCoR edytował ten post 21.09.2010 18:29

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych