Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AWP dozwolne dopiero od X fragów...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.09.2010 09:50

Witam!

Chciałem zrobić plugin który będzie wyrzucał AWP jeśli gracz nie będzie posiadał wystarczającej liczby zabójstw ale coś mi nie wyszło :)

Spoiler


wiem że na 100% jest coś źle :D nawet tego nie sprawdzałem czy działa :D

Pozdrawiam!

Użytkownik AmD edytował ten post 20.09.2010 09:50

  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.09.2010 10:46

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam.."

new bool:awp[33] = false;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}

public drop(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
new fragi = get_user_frags(id)
new team = cs_get_user_team(id)

if(fragi >= 2) awp[id] = true;
else awp[id] = false;

if(awp[id] == false && team == 1 && user_has_weapon(id, CSW_AWP)){
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_glock")
give_item(id, "weapon_knife")
client_print(id,print_chat,"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz dwoch graczy!")
}

else if(awp[id] == false && team == 2 && user_has_weapon(id, CSW_AWP)){
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_usp")
give_item(id, "weapon_knife")
client_print(id,print_chat,"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz dwoch graczy!")
}
}
}


Sprawdź to, nie testowane i nie wiem czy będzie działać jak należy. Po drugie trzeba funkcje "drop" gdzieś wywołać (ale pewny nie jestem).

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.09.2010 10:59


#3 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.09.2010 11:20

nie działa :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.09.2010 11:47

A tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Cos"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Screeaam.."

new bool:awp[33] = false;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "StartRundy", 1);
}

public drop(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
new fragi = get_user_frags(id)
new team = cs_get_user_team(id)

if(fragi >= 2) awp[id] = true;
else awp[id] = false;

if(awp[id] == false && team == 1 && user_has_weapon(id, CSW_AWP)){
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_glock")
give_item(id, "weapon_knife")
client_print(id,print_chat,"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz dwoch graczy!")
}

else if(awp[id] == false && team == 2 && user_has_weapon(id, CSW_AWP)){
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_usp")
give_item(id, "weapon_knife")
client_print(id,print_chat,"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz dwoch graczy!")
}
}
}

public StartRundy(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
set_task(15.0, "drop")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Po 15 sekundach od rozpoczęcia rundy wywali AWP.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.09.2010 11:47


#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.09.2010 13:11

Boże, daj rozum...

Co jeśli sobie podniesie po tym wyrzuceniu?
#include <amxmodx>

//w linijce niżej zamień istniejącą cyfrę na taką jaka Ci odpowiada (tyle fragow musi miec zeby moc uzywac awp)
#define MIN_FRAGS 2
// pamiętaj też aby zmienić w linijce z napisem, żeby nie bylo min frags 5 a napis ze trzeba minimum dwa :D
new const napis[]={"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz dwoch graczy!"}
public plugin_init() {
register_plugin("Not Yet Awp","0.1","grankee")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
register_clcmd("awp","buyAwp")
}
public CurWeapon(id)
{
if(read_data(2)==CSW_AWP && MIN_FRAGS>get_user_frags(id))
{
client_cmd(id,"drop")
client_print(id,print_chat,napis)
}
}
public buyAwp(id)
{
if(MIN_FRAGS>get_user_frags(id))
{
client_print(id,print_chat,napis)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik grankee edytował ten post 20.09.2010 13:15

  • +
  • -
  • 1

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.09.2010 13:58

To można jeszcze cvara dodać bez kombinowania w sma:


#include <amxmodx>

new min_frag

public plugin_init()
{
register_plugin("Not Yet Awp","0.1","grankee")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
register_clcmd("awp","buyAwp")
min_frag = register_cvar("min_frags", "2");
}

public CurWeapon(id)
{
if(read_data(2) == CSW_AWP && min_frag > get_user_frags(id))
{
client_cmd(id,"drop")
client_print(id,print_chat,"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz %i graczy!",min_frag)
}
}
public buyAwp(id)
{
if(min_frag > get_user_frags(id))
{
client_print(id,print_chat,"AWP mozna miec dopiero gdy zabijesz %i graczy!",min_frag)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Cvar:

min_frags (def: 2)


Ale, to tylko taki dodatek. xD

#7 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.09.2010 14:02

działa dzięki :)

można zamykać...

(nie wliczam że w kodzie wyżej zamiast poprawnej liczby w say wyświetla fałszywą ale trudno :))

Użytkownik AmD edytował ten post 20.09.2010 14:04

  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.09.2010 14:47

w kodzie screeaama (jego edycji kodu grankee :D) zabrakło get_pcvar num i cvar nie działa

Zamiast wyrzucać broń można nie dopuścić by gracz ją podniósł, co jest trochę bardziej eleganckie. Dodatkowo zablokowałem kupowanie awp dla graczy z mniejszą niż wymagana liczbą fragów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.09.2010 18:11

:o! Dzięki :)


@edit jeszcze mam pytanie :D

chce ustawić AWP by było od 100 fragów... ponieważ taka suma fragów jest ciężko do zdobycia w 20min chciałbym aby plugin brał statystyki z statsx...
problem tkwi w tym że nie wiem jak odczytać plik z zapisami dla pluginu (bo by sprawdzić fragi gracza wystarczyło by się pobawić funkcja get_user_stats [chyba])

Użytkownik AmD edytował ten post 20.09.2010 18:55

  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.09.2010 19:32

No to zamiast ScoreInfo trzeba ResetHUD + get_user_stats właśnie

zmień sobie komunikat :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.09.2010 01:35

reksiu ja zablokowalem kupowanie :P
  • +
  • -
  • 1

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.09.2010 15:17

no widziałem, tylko komenda awp, a magnum i menu sklepu z bronią nie uwzględniłeś :P
  • +
  • -
  • 1

#13 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.09.2010 20:31

a zadziała to na DM?
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.09.2010 22:06

od tego trzeba było zacząć.... z DM to trzeba inaczej się za to zabrać; ja już straciłem ochotę by cokolwiek pisać w tym temacie
  • +
  • -
  • 1

#15 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.09.2010 01:36

menu kupowania o ile pamiętam używa komendy awp, więc jeśli ktoś nie ma własnoręcznie robionego cfg (chociaż i tam ludzie pisza awp, bo krócej) to nie kupią, a nawet jeśli to i tak im wyrzuci.
  • +
  • -
  • 1

#16 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.09.2010 17:16

ok dzięki...

/temat do zamknięcia...
  • +
  • -
  • 0

#17 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.09.2010 18:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: to close

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych