public NowaRunda()if(++rundy == 4)for(new i;i<33;i++)cos[i]=false;
na
public NowaRunda()if(++rundy %4==0)for(new i;i<33;i++)cos[i]=false;
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.09.2010 19:55
public NowaRunda()if(++rundy == 4)for(new i;i<33;i++)cos[i]=false;
public NowaRunda()if(++rundy %4==0)for(new i;i<33;i++)cos[i]=false;
Napisano 19.09.2010 20:11
Napisano 19.09.2010 21:23
Napisano 19.09.2010 22:05
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new cos[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Test", "1337", "[H]ARDNOO[B]") // CO TO MA BYĆ?!
register_logevent("Restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_clcmd("say /test", "Testowa")
}
public Restart()for(new i;i<33;i++)if(cos[i])cos[i]=0;
public NowaRunda()for(new i;i<33;i++)if(cos[i])cos[i]--;
public Testowa(id)
{
if(!cos[id])
{
cos[id] = 4;
set_pev(id, pev_health,200.0)
client_print(id, print_chat,"Super, dostales 200HP! Nastepny raz mozesz uzyc za 4 rundy!")
}
else client_print(id, print_chat,"Komende bedziesz mogl uzyc za %d rund", cos[id])
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisano 20.09.2010 11:46
Napisano 20.09.2010 12:05
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych