Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin "regenerujacy" granaty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 PiotrEE3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 18.09.2010 14:38

Szukam plugin który odnawiałby granaty po określonej liczbie czasu, albo po prostu dawał. Czyli mam na start granaty wykorzystam on wie że już nie mam i mi po dajmy na to po 20 sek. nowy.

Jest coś takiego ?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
e-Wroblik.pl Serwer ZM [Testy/Beta]

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 19.09.2010 21:53

On ma ci dawać wszystkie granaty ?

Jeśli tak to łap:

Załączone pliki



#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.09.2010 23:37

Przed wysłaniem kodu sprawdź czy działa; ciężko się pomylić w takich 23 linijkach kod, ale udało Ci się! brawo

client_PreTchink()
hahaha think przez H się pisze, a do tego ustawianie w nim taska "b" to dość niefortunne rozwiązanie :P jak nie wiesz dlaczego to raczej unikaj prehink`a
  • +
  • -
  • 0

#4 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 20.09.2010 00:34

Przed wysłaniem kodu sprawdź czy działa; ciężko się pomylić w takich 23 linijkach kod, ale udało Ci się! brawo

client_PreTchink()
hahaha think przez H się pisze, a do tego ustawianie w nim taska "b" to dość niefortunne rozwiązanie :P jak nie wiesz dlaczego to raczej unikaj prehink`a

Na moje userzy jego pokroju powinni dostawać warny. Za co ? Za głupotę. Użytkownicy tego forum proszą o pomoc a dostają jakieś nic nie warte śmieci - nie kompiluje się, nie ma sensu logicznego, rażące błędy.

#5 PiotrEE3

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 20.09.2010 13:20

co do pluginu. On ma dawać wszystkie granaty jeżeli gracz ich nie posiada,dajmy na to po 30 sek. Jeżeli jednak ma to po prostu już nie dodaje do ekwipunku.




// EDIT

Tz ten plugin który zrobileś był dobry tz. oto mi chodziło :]

Użytkownik PiotrEE3 edytował ten post 20.09.2010 18:05

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
e-Wroblik.pl Serwer ZM [Testy/Beta]

#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.09.2010 20:53

prethink jest wykonywany 50 razy na sekunde.

Optymalniej

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){
	register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" );
	register_cvar ( "grenades_delay", "15.0" );
	set_task ( get_cvar_float ( "czas_granatow" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" );
}
public cmd_granaty(){
	for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ ) if ( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ){
		fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
	}
}

Użytkownik Diablix edytował ten post 21.09.2010 20:54

  • +
  • -
  • 1

#7 PiotrEE3

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 22.09.2010 21:39

ok dziala a co zmienic aby sprawdzał co 40 sekund ?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
e-Wroblik.pl Serwer ZM [Testy/Beta]

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 14:22

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){
        register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" );
        register_cvar ( "grenades_delay", "40.0" );
        set_task ( get_cvar_float ( "grenades_delay" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" );
}

public cmd_granaty(){
	for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ )
	if( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ) {
		fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
		fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" );
	}}

@EDIT - Zryte pole edycji i pełno znaków HTML (LOL)

Użytkownik camilost edytował ten post 24.09.2010 14:23

  • +
  • -
  • 1

#9 PiotrEE3

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 24.09.2010 22:58

ok działa dzięki
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
e-Wroblik.pl Serwer ZM [Testy/Beta]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych