Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin "regenerujacy" granaty
Temat rozp. PiotrEE3, 18.09.2010 14:38
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.09.2010 14:38
Szukam plugin który odnawiałby granaty po określonej liczbie czasu, albo po prostu dawał. Czyli mam na start granaty wykorzystam on wie że już nie mam i mi po dajmy na to po 20 sek. nowy.
Jest coś takiego ?
Jest coś takiego ?
#2
Napisano 19.09.2010 21:53
On ma ci dawać wszystkie granaty ?
Jeśli tak to łap:
Jeśli tak to łap:
Załączone pliki
#3
Napisano 19.09.2010 23:37
Przed wysłaniem kodu sprawdź czy działa; ciężko się pomylić w takich 23 linijkach kod, ale udało Ci się! brawo
client_PreTchink()hahaha think przez H się pisze, a do tego ustawianie w nim taska "b" to dość niefortunne rozwiązanie jak nie wiesz dlaczego to raczej unikaj prehink`a
#4
Napisano 20.09.2010 00:34
Na moje userzy jego pokroju powinni dostawać warny. Za co ? Za głupotę. Użytkownicy tego forum proszą o pomoc a dostają jakieś nic nie warte śmieci - nie kompiluje się, nie ma sensu logicznego, rażące błędy.Przed wysłaniem kodu sprawdź czy działa; ciężko się pomylić w takich 23 linijkach kod, ale udało Ci się! brawo
client_PreTchink()hahaha think przez H się pisze, a do tego ustawianie w nim taska "b" to dość niefortunne rozwiązanie jak nie wiesz dlaczego to raczej unikaj prehink`a
#5
Napisano 20.09.2010 13:20
co do pluginu. On ma dawać wszystkie granaty jeżeli gracz ich nie posiada,dajmy na to po 30 sek. Jeżeli jednak ma to po prostu już nie dodaje do ekwipunku.
// EDIT
Tz ten plugin który zrobileś był dobry tz. oto mi chodziło
// EDIT
Tz ten plugin który zrobileś był dobry tz. oto mi chodziło
Użytkownik PiotrEE3 edytował ten post 20.09.2010 18:05
#6
Napisano 21.09.2010 20:53
prethink jest wykonywany 50 razy na sekunde.
Optymalniej
Optymalniej
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> public plugin_init(){ register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" ); register_cvar ( "grenades_delay", "15.0" ); set_task ( get_cvar_float ( "czas_granatow" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" ); } public cmd_granaty(){ for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ ) if ( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ){ fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); } }
Użytkownik Diablix edytował ten post 21.09.2010 20:54
#7
Napisano 22.09.2010 21:39
ok dziala a co zmienic aby sprawdzał co 40 sekund ?
#8
Napisano 24.09.2010 14:22
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> public plugin_init(){ register_plugin ( "Granaty", "0.01", "diablix" ); register_cvar ( "grenades_delay", "40.0" ); set_task ( get_cvar_float ( "grenades_delay" ) , "cmd_granaty" , 0 , _ , _ , "b" ); } public cmd_granaty(){ for ( new id = 1 ; id <= 32 ; id ++ ) if( is_user_alive( id ) && is_user_alive( id ) ) { fm_give_item ( id, "weapon_hegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_smokegrenade" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); fm_give_item ( id, "weapon_flashbang" ); }}
@EDIT - Zryte pole edycji i pełno znaków HTML (LOL)
Użytkownik camilost edytował ten post 24.09.2010 14:23
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych