Jak w temacie...bd.chodzić ?Na górze:
new player_b_teleport[33]
new originss[33][3]
check_magic:
if (player_b_teleport[id] > 0) make_tele(id)
Na koniec:
public make_tele(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(on_knife[id])
{
set_user_origin(id, originss[id])
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Na koniec:
public set_tp()
{
for(new i=0;i<33;i++)
{
if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Mnich || !is_user_connected(i) && player_b_teleport[i] != 1)
continue
get_user_origin(i, originss[i], 0)
originss[i][2] += 50
}
}
W roundstart przed pętlą:
set_task(1.0, "set_tp", 9182)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bd. działac ?Tel.Resp
Temat rozp. KariiO, 18.09.2010 09:12
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.09.2010 09:12
#2
Napisano 18.09.2010 09:54
brales go z tego tematu wiec jak pisza ze dziala to dziala, sam go uzywam i sie sprawuje
Teleport na resp - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Teleport na resp - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#3
Napisano 18.09.2010 10:00
Tak wziąłem z tamtego tematu...Ale mi powoduję że nie działa wogóle. prethink
#5
Napisano 18.09.2010 10:08
Na czym ;D ? O co ci chodzi ? W danej klasie no...
#7
Napisano 18.09.2010 10:26
nóż + e
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych