proszę was o przerobienie poniższego kodu tak by natychmiastowo zabijało gracza ale tylko z przeciwnej drużyny.
Należy chyba również zmienić sposób zabijania gracza, ponieważ tym nie pokazuje wiadomości zabicia.
public ACT_explodebomb(posistion)
{
new location[3]
new Float:Vec[3]
IVecFVec(location, Vec)
entity_get_vector(bombs[posistion], EV_VEC_origin, Vec)
FVecIVec(Vec, location)
location[2] = location[2] + 20
CRT_explosion(location, SpriteExplosion, 60, 10, 0)
REM_bomb(posistion)
new players[32]
new playercount
get_players(players,playercount,"a")
for (new m=0; m<playercount; m++)
{
new playerlocation[3]
new resultdistance
get_user_origin(players[m], playerlocation)
resultdistance = get_distance(playerlocation,location)
if(resultdistance < 250)
{
fakedamage(players[m],"Air Raid",1000.0,DMG_BURN)
}
}
}Z góry bardzo dziękuję,
pozdrawiam.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









