Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawa kodu - lista graczy i informacje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.09.2010 21:10

Proszę o poprawę kodu - błędnie wyświetla:

=================================================
Klasa | Level | Przedmiot : Wytrzymalosc --> Nick
| 1 | Brak --> [HLTV] Witamy Na XXX
| 0 | Brak --> .BotQ.
============================================

WTF? : D (Mialem item jbc... | Klasa - Snajper)

public InformacjeGraczy(id, level, cid)
{
	if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new players[32], lgraczy, name[32];
	get_players(players, lgraczy)
	console_print(id, "=================================================");
	console_print(id, "Klasa | Level | Przedmiot : Wytrzymalosc --> Nick");
	
	for (new a = 0; a < lgraczy; ++a)
	{
		get_user_name(players[a], name, 31)
		if(informacje_przedmiotu_gracza[a][0])
			console_print(id, "%s | %i | %s : %i/100 --> %s", klasa_gracza[a], poziom_gracza[a], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[a][0]], wytrzymalosc_itemu[a], name);
		else
			console_print(id, "%s | %i | Brak --> %s", klasa_gracza[a], poziom_gracza[a], name);
	}
	console_print(id, "=================================================");
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
@EDIT Poprawa tematu ; d

Dodano 16 wrzesień 2010 - 10:30:
Refresz : D

Dodano 16 wrzesień 2010 - 19:34:
Więc jak z tym?

Użytkownik camilost edytował ten post 15.09.2010 08:57

  • +
  • -
  • 0

#2 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 16.09.2010 18:43

public InformacjeGraczy(id, level, cid)

{

	if (!cmd_access(id, level, cid, 1))

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new players[32], lgraczy, name[32];

	get_players(players, lgraczy)

	console_print(id, "=================================================");

	console_print(id, "Klasa | Level | Przedmiot : Wytrzymalosc --> Nick");

	

	for (new a = 0; a < lgraczy; ++a)

	{

		new plr = players[a];

		if(!is_user_connected(plr))continue;

		

		get_user_name(plr, name, 31)

		if(informacje_przedmiotu_gracza[plr][0])

			console_print(id, "%s | %i | %s : %i/100 --> %s", klasa_gracza[plr], poziom_gracza[plr], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[plr][0]], wytrzymalosc_itemu[plr], name);

		else

			console_print(id, "%s | %i | Brak --> %s", klasa_gracza[plr], poziom_gracza[plr], name);

	}

	console_print(id, "=================================================");

	

	return PLUGIN_HANDLED

}
trzymaj

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.09.2010 19:35

Dalej coś klasy nie wyświetla ; / ; d
Spróbowałem zamiast klasa_gracza[plr]:
nazwy_klas[klasa_gracza[plr]]
I już git.

Hmmm.. A jak zrobić aby nie wyświetlało HLTV? :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.09.2010 19:38

if(!is_user_connected(plr))continue;

zmien na
if(!is_user_connected(plr) || is_user_hltv(plr))continue;

  • +
  • -
  • 1

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.09.2010 19:53

O lol... Wiesz że o tym zapomniałem? Tak tego dawno nie używałem : D
Dobra dzięks : D po plusach + dopiska do wkleki ; d

@Do zamknięcia

Użytkownik camilost edytował ten post 16.09.2010 19:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych