



Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 12.09.2010 04:12
Napisano 12.09.2010 04:15
Napisano 12.09.2010 07:38
Tak modele sa na serwerze i niewiem czy serwer jest linuxsowy
Napisano 12.09.2010 11:58
Napisano 12.09.2010 13:01
Napisano 12.09.2010 13:02
Napisano 12.09.2010 19:44
Użytkownik mucek181 edytował ten post 12.09.2010 19:45
Napisano 12.09.2010 21:39
[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = zombie_source
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip
Napisano 13.09.2010 07:31
; ------------------------------------- ; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File ; ------------------------------------- ; Any changes you make here will be ; automatically loaded at map start ; This file will be automatically updated with new ; editable entries as you install new zombie classes. [Odlot Zombie] NAME = Odlot Zombie INFO = =Zbalansowany= MODELS = odlot_heavy CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4000 SPEED = 190 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.00 [Szybki Zombie] NAME = Szybki Zombie INFO = Zycie-- Szybkosc++ Odrzut++ MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 3500 SPEED = 320 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.49 [Wesoly Kostek] NAME = Wesoly Kostek INFO = Zycie- Skoki+ Odrzut+ MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4200 SPEED = 255 GRAVITY = 0.60 KNOCKBACK = 1.24 [Duze Zombie] NAME = Duze Zombie INFO = Zycie++ Szybkosc- Odrzut-- MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 5000 SPEED = 155 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 0.49 [Dziwne Zombie] NAME = Dziwne Zombie INFO = Zycie- Odrzut+ Wysysanie++ MODELS = zombie_source CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl HEALTH = 4200 SPEED = 230 GRAVITY = 1.00 KNOCKBACK = 1.24,gdy skomplikujesz lokalnie po prostu wrzuć wszystko z compile oraz wrzuć na ftp te pliki które wrzucałeś/edytowałeś include.Jeżeli nie wiesz co to kompilacja lokalna.Dowload w załączniku, do pliku compiler
Użytkownik ELOS edytował ten post 13.09.2010 07:39
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Napisano 13.09.2010 15:20
[Classic Zombie] NAME = Odlot Zombie INFO = =Zbalansowany= MODELS = zombie_sourceNa np
[Odlot Zombie] NAME = Odlot Zombie INFO = =Zbalansowany= MODELS = strach2 rzecz zanim zrobisz up zmień. w zombieplague.ini
SAME MODELS FOR ALL = 1na
SAME MODELS FOR ALL = 0Ponieważ jak jest ustawione na 1 podmienia każdemu model na model wpisany w
ZOMBIE = zombie_sourceTo tak jak wpierw zmienisz w zp_zombieclasses.ini a czegoś zapomniałeś dodajesz to co zapomniałeś i znów edytujesz zp_zombieclasses.ini xDDDD czyli dupniesz się i na nowo robisz i znowu i tak dalej xDD myślę ze pomogłem tobie i jeszcze komuś innemu
Użytkownik ELOS edytował ten post 14.09.2010 09:05
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych