Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noktowizor na ninje !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.09.2010 19:37

czy da sie zrobic ze gdy go uzyjemy to widzimy Ninje ;d?

#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 11.09.2010 19:48

da sie zrobic
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.09.2010 19:49

powiesz jak ; ) ? najlepiej z kodem hehe

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2010 23:38

trzeba kontrolować czy gracz używa właśnie noktowizora i zapisać dane w tablicy

tzn przy spawnie/śmierci i wyłączeniu dać false, przy włączeniu true;

gbNightVision[33]

i w AddToFullPack ustawiać renderamt 255 każdemu kto jest ninja

Poniższy kod jest prawie kompletny, po spawnie/śmierci daj gbNightVision[id] = false
new bool:gbNightVision[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_AddToFullPack, "fwAddToFullPack", 1);
    register_clcmd("nightvision", "cmdNightvision");
}
public cmdNightvision(id){
    gbNightVision[id] = !gbNightVision[id];
}
public fwAddToFullPack(STATE, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
    if(!player) return FMRES_IGNORED;
    
    if(gbNightVision[HOST] && player_class[ENT] == Ninja){
        set_es(STATE, ES_RenderAmt, 255);
        return FMRES_HANDLED;
    }
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2010 23:47

ale skoro ustawiasz osobie rendering to wszyscy będą ją widzieć normalnie chyba że nie rozumiem działania funkcji set_es
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.09.2010 00:06

AddToFullPack jest wykonywany z każdym graczem i każdym bytem na 1 klatkę, czyli ILEGRACZY*ILEBYTÓW razy w ciągu jednego thinka gracza = baaaardzo często

zamiast przesłać graczowi oryginalne dane z pev robimy podmiankę (set_es) i dociera do niego nasza wartość, czyli zobaczy on ninje w 255 alfy; gracze, którym nie zmienimy ES_ nie zauważą różnicy
  • +
  • -
  • 0

#7 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 12.09.2010 09:11

Poniższy kod jest prawie kompletny, po spawnie/śmierci daj gbNightVision[id] = false

Moglbys to dopisać ^^? proszę ;>

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2010 12:57

hmm warto dodac jeszcze zeby ninja jak uzywa nokto to nie widzial innych ninji :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 12.09.2010 13:00


hmm warto dodac jeszcze zeby ninja jak uzywa nokto to nie widzial innych ninji :D

GoQ , a mozesz dodać do tego kodu co podal ReX , to ze po spawnie itp ? ;d?

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 12.09.2010 13:18

public DeathMsg(id)
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)

->
public DeathMsg(id)
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	gbNightVision[vid] = false

public ResetHUD(id)
{
	
	if (is_user_connected(id))
	{
->
public ResetHUD(id)
{
	
	if (is_user_connected(id))
	{
		gbNightVision[id] = false

  • +
  • -
  • 0

#11 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 12.09.2010 14:20

REX , wszystko ok , przez pare rund dzialalo ale !
- bez Noktowizora widac ninje poprostu naciskasz N widac, Ponownie n , nie widzisz ;D
- Gdy po jakimś czasie używania noktowizora , widać ninje bez noktowizora oraz mnie ! tak jakbym włączył guzik widzialnosci ! (Tylko ninja mnie widziala inne klasy nie)

Pytania:
-Mozesz naprawic to ze jak załącze ten nokto to ja widze tylko a nie ze widac kadzego ninje na mapce ;D? (mnie tez) Poprostu tak jakby noktowizor teraz robi ze włacza widocznosc ninji TYLKO DLA NINJI ;D
-Zrobic to w formie itemka ?

Użytkownik Tomi edytował ten post 12.09.2010 14:33





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych