Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HUD MSG


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.09.2010 21:36

Witam, mam problem. Chciałbym przeniesc pasek klasa itd na HUD MSG i aby HP Klasa % Skoki byly na górze czyli na :
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")
, a Przedmiot i Wytrzymalosc byly nizej na :
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "")


Chcialbym sie jeszcze zapytac jak dodac else, ze jak mamy dana flage to wyskakuj "dobry wybor" a jak nie mamy flagi to wyskakuje "Aby moc grac Klasami Premium musisz je kupic."

case 3: 
        {
            if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C & ADMIN_LEVEL_D)
            ShowKlasy3(id)
            client_print(id,print_center,"Aby moc grac Klasami Premium musisz je kupic.") 
        }

Z gory dziekuje za udzielona pomoc.

11 wrzesień 2010 - 18:34:
refresh

12 wrzesień 2010 - 08:39:
refresh

12 wrzesień 2010 - 15:36:
Co do 1 pytania to probowalem zamiast :

if(player_class[id]!=Paladyn)
         format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Wytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],item_durability[id])
    else
         format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Wytrzymalosc: %i Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],item_durability[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])


zrobic :

if(player_class[id]!=Paladyn)
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
	else
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])

12 wrzesień 2010 - 15:38:
Lecz wyskakuja błedy :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 2332
Warning: Loose indentation on line 2335
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2335
Warning: Loose indentation on line 2336
Warning: Loose indentation on line 2341

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Damian\Pulpit\Kopia dbmod_5.9m.amx (compile failed).

1:
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
2:
else
3:
else
4:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 12.0)
5:
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)

13 wrzesień 2010 - 06:04:
refresh

Użytkownik Weed edytował ten post 11.09.2010 12:53

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.09.2010 22:01

if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s)",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.8, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.9, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Item: %s Wytrzymalosc: %i",player_item_name[id],item_durability[id])
}


Zapomniałeś o {}, może ich nie mieć jeżeli do wykonania jest jedna funkcja, tutaj masz więcej niż jedna. Po drugie nie wiem czy to pójdzie, bo w plugin_init musisz puścić taska który będzie zapętlał pokazywanie tego HUD'a i taska ustawić na mniej niż sekunde, np. 0.5 lub 0.1. ew. zwiększyć czas wyśw. HUD'a, ale lepiej to pierwsze.

        case 3: 
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C & ADMIN_LEVEL_D)
ShowKlasy3(id)
else
client_print(id,print_center,"Aby moc grac Klasami Premium musisz je kupic.")
}


Powinno pójść.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 14.09.2010 22:04


#3 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 15.09.2010 14:46

Klasa troche inaczej ale dziala a HUD tylko jest Item: Wytrzymalosc: a klasy nie ma:X
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych