Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 07.09.2010 13:55

Witam. Posiadam na serwerze takie coś w sklepie jak 'pakiety exp'. Jest mały, średnie i duży pakiet. Ale trochę mi to przeszkadza i chciałbym zrobić żeby zamiast tych 3 był 1 "Pakiety expa" i gdy nacisniemy na to, to otwiera nam się okienko i tam są te 3 pakiety.
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\y1. \wKup przedmiot - \r$5000^n\y2. \wMaly Pakiet - \r$3500^n\y3. \wSredni Pakiet - \r$6500^n\y4. \wDuzy Pakiet - \r$12000^n\y5. \wApteczka - \r$6000^n\y6. \wNaprawa \y[Dodaje 15-50 wytrzymalosci] - \r$7000^n\y7. \wReinkrancja \y[Ozywia Cie i dostajesz mp5] - \r$8000^n^n\y9. \wZamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{

case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(50,300)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles maly pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(350,550)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles sredni pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(600,900)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles duzy pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,125,0,"")
client_print(id,print_center,"Kupiles apteczke i odnowiles sobie 125hp!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,7000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item2(id)
}
case 6:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED

player_b_respawn[id] = 1
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 07.09.2010 14:00

musisz zrobić przejście do drugiego menu :)

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\y1. \wKup przedmiot - \r$5000^n\y2. \wMaly Pakiet - \r$3500^n\y3. \wSredni Pakiet - \r$6500^n\y4. \wDuzy Pakiet - \r$12000^n\y5. \wApteczka - \r$6000^n\y6. \wNaprawa \y[Dodaje 15-50 wytrzymalosci] - \r$7000^n\y7. \wReinkrancja \y[Ozywia Cie i dostajesz mp5] - \r$8000^n^n\y9. \wZamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{

case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,125,0,"")
client_print(id,print_center,"Kupiles apteczke i odnowiles sobie 125hp!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
return PLUGIN_HANDLED
pakiet(id)
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,7000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item2(id)
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED

player_b_respawn[id] = 1
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 5:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}


public pakiet(id)
{
TUTAJ TWORZYSZ DRUGIE MENU!
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 07.09.2010 14:02

  • +
  • -
  • 1

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 07.09.2010 14:06

A mógłbyś stworzyć te menu? Bo ja nie wiem jak:/
  • +
  • -
  • 0

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.09.2010 14:07

public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\y1. \wKup przedmiot - \r$5000^n\y2. \wPakiety Expa^n\y3. \wApteczka - \r$6000^n\y4. \wNaprawa \y[Dodaje 15-50 wytrzymalosci] - \r$7000^n\y5. \wReinkrancja \y[Ozywia Cie i dostajesz mp5] - \r$8000^n^n\y0. \wZamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{

case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
kup_pakiety(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,125,0,"")
client_print(id,print_center,"Kupiles apteczke i odnowiles sobie 125hp!")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,7000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item2(id)
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED

player_b_respawn[id] = 1
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

public kup_pakiety(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z pakietami - ^n\y1. \wMaly Pakiet - \r$3500^n\y2. \wSredni Pakiet - \r$6500^n\y3. Duzy Pakiet - \r$12000^n^n\y0. \wZamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public wybieranie_pakietu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(50,300)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles maly pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(350,550)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles sredni pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(600,900)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles duzy pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}


Gdzieś do plugin_init:

register_menucmd(register_menuid("Sklep z pakietami"), 1023, "wybieranie_pakietu")


Nie sprawdzałem.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.09.2010 14:08


#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 07.09.2010 14:16

Takie błędy;

dbmod_5.9l.sma(1440) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(1661) : warning 213: tag mismatch
dbmod_5.9l.sma(4652) : error 017: undefined symbol "buyrune"
dbmod_5.9l.sma(5092) : error 055: start of function body without function header
dbmod_5.9l.sma(5095) : error 021: symbol already defined: "format"
dbmod_5.9l.sma(5098) : error 021: symbol already defined: "show_menu"
dbmod_5.9l.sma(5099) : error 010: invalid function or declaration
dbmod_5.9l.sma(5133) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5140) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(8691) : warning 203: symbol is never used: "button"
dbmod_5.9l.sma(8691) : warning 203: symbol is never used: "keys"
dbmod_5.9l.sma(8691) : warning 203: symbol is never used: "text"


  • +
  • -
  • 0

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 07.09.2010 14:35

zamiast tego
public kup_pakiety(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z pakietami - ^n\y1. \wMaly Pakiet - \r$3500^n\y2. \wSredni Pakiet - \r$6500^n\y3. Duzy Pakiet - \r$12000^n^n\y0. \wZamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public wybieranie_pakietu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(50,300)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles maly pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(350,550)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles sredni pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(600,900)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles duzy pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_HANDLED
}

daj to

public plugin_init() {
// TEN WPIS GDZIEŚ DO PLUGINT INIT!
register_clcmd("pakiet","kup_pakiety")
}
public kup_pakiety(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
new menu = menu_create("\yNAZWA MENU","wybor_menu")

menu_additem(menu,"\wMaly pakiet $ILOSC KASY","0",0)
menu_additem(menu,"\wSredni pakiet $ILOSC KASY","1",0)
menu_additem(menu,"\wDuzy pakiet $ILOSC KASY","2",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{

if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(50,300)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles maly pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(350,550)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles sredni pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,12000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp=random_num(600,900)
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"Kupiles duzy pakiet i dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 07.09.2010 15:16

dalej;
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1441) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(1662) : warning 213: tag mismatch
dbmod_5.9l.sma(4653) : error 017: undefined symbol "buyrune"
dbmod_5.9l.sma(5093) : error 055: start of function body without function header
dbmod_5.9l.sma(5096) : error 021: symbol already defined: "format"
dbmod_5.9l.sma(5099) : error 021: symbol already defined: "show_menu"
dbmod_5.9l.sma(5100) : error 010: invalid function or declaration
dbmod_5.9l.sma(5134) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5141) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5166) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5167) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5190) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5221) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(8706) : warning 203: symbol is never used: "button"
dbmod_5.9l.sma(8706) : warning 203: symbol is never used: "keys"
dbmod_5.9l.sma(8706) : warning 203: symbol is never used: "text"

5 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#8 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 07.09.2010 15:20

najlepiej zapodaj sma to Ci to zrobię
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych