Chciałem, aby klasa Andriel mogła leczyć sobie 150 hp raz na rundę pod odpowiednim bindem. Więc zrobiłem coś takiego.
Utworzyłem nową zmienną:
new c_ulecz[33]Potem do public check_magic dodałem:
if (c_ulecz[id] > 0) item_ulecz(id)Next w public reset_item_skills wpisałem:
c_ulecz[id] = 0Oraz zrobiłem funkcję item_ulecz:
public item_ulecz(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
new m_healthf = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
new CurHealthf = get_user_health(id)
new NewHealthf = (CurHealthf+c_ulecz[id]<m_healthf)? CurHealthf+c_ulecz[id]:m_healthf
set_user_health(id, NewHealthf)
used_item[id] = true
return PLUGIN_CONTINUE
}
Co do binda do zadefiniowałem funkcję w plugin_init:register_concmd("andriel","check_andriel")Oraz gdzieś w sma dodałem publiczek.:public check_andriel(id)
{
if (player_class[id] == Andriel)
{
c_ulecz[id] = 150;
}
return PLUGIN_HANDLED
}I nie wiem dlaczego, ale ten bind nie działa. Na klasie andriel leczy co prawda 150 hp raz na runde, ale na nożu. Proszę o pomoc.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










