Chciałem, aby klasa Andriel mogła leczyć sobie 150 hp raz na rundę pod odpowiednim bindem. Więc zrobiłem coś takiego.
Utworzyłem nową zmienną:
new c_ulecz[33]Potem do public check_magic dodałem:
if (c_ulecz[id] > 0) item_ulecz(id)Next w public reset_item_skills wpisałem:
c_ulecz[id] = 0Oraz zrobiłem funkcję item_ulecz:
public item_ulecz(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } new m_healthf = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 new CurHealthf = get_user_health(id) new NewHealthf = (CurHealthf+c_ulecz[id]<m_healthf)? CurHealthf+c_ulecz[id]:m_healthf set_user_health(id, NewHealthf) used_item[id] = true return PLUGIN_CONTINUE }Co do binda do zadefiniowałem funkcję w plugin_init:
register_concmd("andriel","check_andriel")Oraz gdzieś w sma dodałem publiczek.:
public check_andriel(id) { if (player_class[id] == Andriel) { c_ulecz[id] = 150; } return PLUGIN_HANDLED }I nie wiem dlaczego, ale ten bind nie działa. Na klasie andriel leczy co prawda 150 hp raz na runde, ale na nożu. Proszę o pomoc.